Hitta borttappade saker
Är det nån på detta underbara forum som råkar vara en ninja på att hitta borttappade saker? Jag har nämligen förlagt en plastpåse innehållande min balkklänning, min mormors gamla klänning och en svart och lila blus nånstans i lägenheten och jag hittar den bara inte! iiiih!

Jag har en formel som brukar fungera väldigt bra för mig faktiskt. Hittade den på Ionas sida en gång i tiden faktiskt.
"Väktare över försvunna ting, Lyss till mig och sök omkring Genom Eld och vatten, luft och jord, finn det jag söker och lyckan är gjord"
Jag brukar upprepa den minst tre gånger i huvudet.
Sen kanske man hittar sakerna för att man letar lite extra och tror att man ska hitta dem men dyker upp gör dom i alla fall.. och det fort :)

Om det är du själv som lagt kläderna någonstans så har du informationen lagrad i huvudet. Slappna av och töm ditt huvud. Tänk sedan på det som du tappat bort, bilder av vart de ligger kommer att dyka upp i ditt huvud. Gå sen och titta om det stämmer.

Jag håller med Bappho på den, att bara rabbla nån ramsa funkar sällan för mig, haha.

Saker som ligger mitt framför näsan brukar vara svårast att hitta…

jag har i alla fall bestämt mig för att inte leta idag. Vilodag den andra dagen!

( min mor brukade/brukar säga, rör på fingrana!) Detta var bara en parantes;)
MVH Isnornin