Positiva tankar
Hej alla!
Får jag vara så ego att jag ber om lite positiva tankar till mig själv ikväll? Jag ska uppträda med mitt band och är *host* liiite nervös. Tycker inte så hemskt mycket om att stå på scen, men jag älskar att hålla på med musik. Så snälla, ge mig en liten knuff! 
Kram/Ceriadwen

oh, ceriadwen, är det s.a.s. scen-premiären ikväll då, för dig.
Jag vet hur det kan kännas. Ett litet råd, lägg dina händer, tre fingrar under naveln, andas lugnt, stå grundat med fötterna.
Den positionen kan du inta även när du står på scenen, tänk bara andas, så går det bra, skall du se.

Så klart!! Inga problem! Önskar att jag kunde vara där och lyssna:)
Lycka till!!
MVH Isnornin

-Här en bukett med kraft och lugn! :)

Jag ska tänka på dig ikväll…extra kul att det är idag eftersom det är min födelsedag kram tindra

Grattis Tindra!!
MVH Isnornin

Oj, nu är det nästan en hel vecka sedan uppträdandet. Tack så jättemycket för stödet, det värmde/värmer fortfarande! 
Det gick ganska bra även om det såklart alltid kan bli bättre. (Haha, denna ständiga självkritik!) Men jag kom ihåg alla texter åtminstone. 
Och grattis till dig Tindra!!! Hur mycket fyllde du?
Kramar till er alla!

jo jag fyllde äumhmmm 38 år . Jag och min sambo firade det lite lätt förra helgen med grekisk restaurang samt några bra dvd filmer…i morgon ska vi fira både mig och min mellanson som fyller 14 alldeles snart…kram tindra