Häxor iFokus

Häxor

Etikett: tarot-och-spådomskonst
Läst 1024 ggr
Ijin
0

Tjenare, Ijin är paranoid..

Jo.. Jag bytte TV kanal, ungefär 5 gånger, på varje kanal jag bytte till var det Gravstenar… Dålig omen?

trampolin
0

Det låter ju lite läskigt men jag tror inte att det är nåt du behöver oroa dig för. Det kan ju ha varit en tillfällighet..

Ijin
0

Skulle inte vilja räkna ut chansen för det.. den är inte stor..

Coturnix
0

-Du kanske har fallenhet för att bli en duktig stenhuggare?!

LadyDarkness
0

Behöver inte vara något dåligt. Memento mori - Kom ihåg döden. Dvs. Ta vara på det liv medan du har det.

Ijin
0

Så sant så.. Inte så orolig att jag kanske dör eller något.. mer orolig ifall JAG skulle döda någon..

Gravstenar och Grävda gravar brode jag iof lägga till..

korseett
0

begravningsentreprenör kanske är ditt nya yrke?

Bappho_
0

…grävda gravar… något är förberett.. något väntar……

Ijin
0

#7 Underbart…

[trumman]
0

#4 Enig!

Vi föds döende, döden är en naturlig del av livet, inget att vara rädd för mao. Vi kommer alla dö, när som helst. Du kanske dör när du går till bussen, eller i sömnen, eller om 70 år. Ingen vet.

Döden går bakom oss, på armslängds avstånd, när som helst kan Den lägga handen på din axel, och då är det bara att komma med.

Ijin
0

#9 Bleh, inte rädd för döden=) Livet är ju bara en resa, mot döden, och det är inte målet, utan resan i sig själv som är viktig, men döden lär knappast vara slutet för resan, nog bara början på en annan=)

[trumman]
0

#10 Jag tror ios att det är väldigt få som under sitt liv lyckas bli så kraft-fulla att de kan gå vidare mot ngn slags fortsättning.

De flesta av oss lär bara bli (men int så bara det heller då man tänker på det) maskföda :)

Ceriadwen
0

Jag hade en sådan där kväll förra veckan. Åtminstone 3-4 kanaler jag zappade mellan handlade om munkar och kloster. Skrattande

Ijin
0

#11 energin som människan har måste ju gå någonstanns..^^

[trumman]
0

#13 Japp, ut och blandas med alltet. Som 1 dl vatten i 10 dl mjölk.

Men det är få av oss som är 1 liter BLÄCK då vi dör - som verkligen gör skillnad och kan fortsätta i efterlivet.

Så TROR jag iaf  :) jag vet inget säkert. Än. Har bara dött en gång, och det var under helt andra förhållanden, tyvärr, än att jag skulle lära mig om död-döden. 

Men jag lovar återkomma då jag vet mer. Mwhuhaha-ha-hahhh…

Ijin
0

#14 Haha:D jag höll på att drunkna en gång, där tappade jag rädslan för att dö=)