Ett nytt fräscht år!
Visst är det lite skönt att vi nu har ett alldeles nytt år framför oss?
Tänkte bara önska alla underbara häxor välkomna tillbaka hit nu 2008, och jag hoppas att vi alla får ett gott nytt häxor-i-fokus-år!
Någon som har givit några nyårslöften? Tänkte då främst på sådana med häxanknytning. Själv har jag lovat mig själv att prioritera min trädgård och mina växter mer i år. Jag ska omarrangera i landen, odla fler medicinalörter att kunna använda i magiskt bruk och även odla mer grönsaker. Ska bli roligt, så nu längtar jag till den första vårsolen tittar fram så jag kan börja fröså och belamra fönsterbrädorna. :-)
Kram Marie
jag har inte avgett några löften men jag kommer att fördjupa kontakten med naturen och dess gåvor. Känner mig som en skogshäxa.
gott nytt KALENDERÅR!
mitt nya år har redan börjat….. :) innan det nya kalenderåret dvs^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Mmm…jag har också förutsatt att ta ännu bättre hand om mina växter och bygga ett ordenligt staket med grind runt häxväxterna så törs jag härbärgera de giftigare sorterna också. ;)
Väntar på frön och ska försöka driva upp ett drakblodsträd igen. Hade ett sådant för länge sedan.

inga nyårslöften här, jag är inget för sånt….
Men jag längtar till våren.. vi får se hur hjälpsam min söta rara Izabella är;) men några frön blir det säkert att för så, annars ska jag försöka hålla mig till direktsådd.
MVH Isnornin
Mitt löfte är att lyssna och följa mitt inre…men även att platera mer än jag gjort.

jag ska skärpa mig. Det är mitt nyårslöfte. Skärpa mig på alla plan :)