Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 915 ggr
Gog666
0

Störande Idi****ter

Snacka om att ha ett dåligt självförtroende!

I 6 månader har vi fått stå ut med våran granne under oss som spelat hög musik, skrikit, bråkat, slagit i dörrar etc etc. Nu har dem beslutat sig att flytta ut pga. att vi klagat på deras j***vla liv, tömt lägenheten och försvunnit men än har dem inte lämnat in nyckeln och just vid detta tillfälle så har dem fest i en tom lägenhetbaraför att reta upp oss som värst och inte nog med deras festande, dem ställer bilen utanför och gasar upp den till max samt att dem går och kallar min fästmö för h*ra pga att vi än inte har några barn (deras åsikt: Är man riktig kvinna så har man barn redan i tidig ålder samt att normalt folk festar så att hjärnan ruttnar).

Man kan bli förbannad för mindre men faaaaaaaaan vad vi är less på dem. Det enda dem gör varje helg är super, super och åter super.

Kan dem inte dra åt h********lvete snart!

Någon annan med samma problem?

(Just wanted to share the story)

ps. ursäckta språket men det kanske e förståeligt!Oskyldig

Allamej
0

Hmm… var bor du? Verkar som om du fick min gamla granne… Jag är så saligt tacksam över att slippa den flickan att jag vet inte vad. Fest, knarkare och skrik i trapphuset var och varenda kväll… Till slut fick hon lite för många varningar och flyttade frivilligt för att slippa bli vräkt.

Men jag förstår dig till fullo, finns inget värre än att inte kunna må bra i sitt eget hem

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Gog666
0

ps2. inte nog med att dem festar dem har fasen 3 barn också som får komma och gå som dem själva vill.

Fly_
0

Skrattande <--- grrrr känsla

Coturnix
0

#¤%&/()=((("#¤¤¤!!!!!! 

-Det är bäst att bo i skogen.;)

Fly_
0

#4 Håller med.

Gog666 vi får ta och flytta till skogen CoolSkrattande

lightseeker
0

Barn och supande, dags för en anmälan till soc?

Nej, jag tror inte att det blir bättre att flytta till skogs. Har ni inte sett den där serien om sveriges värsta grannar, inte hjälpte det dom att dom flyttade ut i ödemarkerna (näst intill) problemen finns överallt.
Det är allmänmänskligt.

Coturnix
0

-Nej vad som är bättre är att granarna inte super! ;)

lightseeker
0

supergranar, kanske?

Nej, grannarna ovanpå, är kristna och spelar piano och sjunger gemensamt på julen, det är ok.

Vägg i vägg, så är det troende muslimer, men dom har ännu aldrig stört mig med tidiga morgonböner.

Snett ovanför, bor det en psykotisk dam, som tror att jag med min familj, är maffiatos. Hon har tom. kallat på polisen, som kom uppspringandes i trappen, med dragna vapen. Jag höll på att sk¤ta på mig och trodde att det var gerillakrig eller något.

Tills dom kom ner och knackade på hos mig och undrade om vi hade hotat henne med pistol, VAD?

Jaa, det var den sommarens största event, hos mig.

korseett
0

#8 du behöver ingen tv du inte!

lightseeker
0

#9, he, he, kul med människor, som förstår att ta livet med en klackspark, när det är behövligt.

Neej, någon tv behövs inte, men med barn i hemmet, så blir det oftast så, iallafullafall.

Jag har en konstig förmåga att verka vara mitt i händelsernas centrum, utan att välja det själv.

Väljer händelserna mig, eller är det mitt undermedvetna som styr mig till action? konstigt.

gog666, ni kan ju kanske se fram emot en fröjdefull yule, nu då.

korseett
0

#10 var ska sleven vara om inte mitt i grytan?Skrattande

Gog666
0

#10 det veti tusan eftersom dem än inte lämnat in nyckeln…

varulven
0

ja dessa grannar :) men det finns åt båda hållen kan jag lova. Securitas kom och knackade på hos oss en kväll för att våra en av våra grannar tyckte vi levde om. Visst hade vi fest, men den var ovanligt lugn och gemytlig. där tyckte jag allt dom själv kunde knackat på först och säga till att domblev störda. Vi hadde ju givetvis lyssnat.

Ijin
0

#8 Tror aldrig att muslimerna kommer störa med sina böner..

LailaBaba
0

Jag föreslår en liten besvärjelse som kan stoppas in i deras nyckelhål. Då kan dom ju behålla sin nyckel hur länge dom vill, kanske ha den till nånting annat. Jag menar, nyckelhål kan ju också tröttna och växa igen om det blir för bråkigt…

NightPhoenix
0

Vilka jävla as!! Gör som LailaBaba föreslår… Nä barn i tidig ålder gör en inte till en riktig kvinna det borde jag veta jag är definitivt inte en riktig kvinna än fast jag fick barn i 18 års åldern. Kanske blir om jag har tur.

lightseeker
0

#14, hur tänker du när du säger att du tror att muslimerna aldrig kommer att störa med sina böner?

Fly_
0

Gog666 jag håller med dem börjar gå oss på nerverna.

Dem har ju inte flyttat ut än utan bor än kvar men tömt större delen av lägenheten och nu passar dem på att spela skyhög musik varje dag i en ekande lägenhet. Fatta att det är störande…

Tur att dem åker ut denna månad, den sista januari är sissta datumet som dem får bo kvar i lägenheten…Cool

Coturnix
0

Finns det ingen säkring man ev. skulle kunna tänka sig som liksom av en händelse råkar skruva ur sig själv…;)

Hennum
0

hehe… oj, hoppsan, den skruvade ur sig och flög ut genom fönstret i busken. måste varit ett spöke!

det verkar väldigt enerverande med sånna grannar. som tur är så är alla våra grannar pensionärer i stort sett. och väldigt tysta. de som för mest liv är nog mamma och jag, gissar att vi är några av dem som man vill kasta ut… längtar tills jag flyttar hemmifrån, så blir det inte så mycket bråk. :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Thesaint
0

Aldrig hört talats om grannfejden i tv 3 ?