Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1029 ggr
Gifteed
1

wiccan

Hej alla där ute .. Det är så här att jag nyligen upptäckte att jag är väldigt udda mina vänner och folk i trakten . Jag behöver lite vägledning av någon mer erfaren och äldre eftersom att jag bara är 16 år jag har ingen att vända mig till känner mig väldigt ensam och konstig på något sätt . snälla hjälp ? ( kanske inte rätt forum men jag vill gärna hitta någon som kan hjälpa ju )

zeretki
0

Välkommen! Såg att du lyckades posta två gånger men jag valde detta inlägg att svara på. ;)

Coturnix
0

Ja!:) Jättevälkommen!!!:)

Gifteed
0

tack så mkt :) ni vet inte någon jag kan vända mig till någon duktig ?

skogsgubben
0

Det är bara att höra av sig med frågor, tankar och funderingar. Här finns det gott om häxor, wiccaner och annat löst pack med lång erfarenhet och kunskap. Cool

fridelfina
0

Inget fel på att vara solitär tycker jag (läste på din sida lite). Tipsar om MarieMorganas kurs, på nattskogens hemsida:

http://www.gronadraken.com/nightwood/id146.html

Har gått den, men eftersom jag samtidigt pluggar så har jag halkat efter grymt och hunnit genom halva ungefär. Men den är väldigt omfattande och bra tycker jag, väl värd pengarna - känns som om man får veta massor om allt som har med häxor, wicca, mm att göra!

Och som de andra svarat, fråga på här, det finns många kloka "gummor och gubbar" här Flört

Tistel-
0

jag har kollat lite på den kursen, o funderar på att gå med… ska bara samla ihop lite slantar först=)

#1 det är bara o fråga på, man behöver inte känna sej dum på detta forum! Jag ställer hur många "dumma" frågor som helst, men alla är så förstående här o förklarar på bästa sätt=)