Träna psykiska krafter?
Hej alla!
Jag undrar vad de bästa sätten att träna sina psykiska krafter kan vara? Jag är född med förmågan att kunna förutse saker. Hitills är det bara småsaker och jag har ingen direkt kontroll över när det sker. För mig händer det ofta när jag kanske går runt och nynnar på en sång jag inte har hört på flera år/månader, bara för att den sedan spelas på radion några minuter senare.
Jag har kommit fram till att det är så pass långt mellan att jag nynnar på sången och att den spelas på radion att jag inte undermedvetat har hört att det är den låten som kommer spelas härnäst.
Det vore jättetrevligt om jag kunde börja träna på detta för att kunna använda det i framtiden till lite mer relevanta saker. Hur kan man träna detta på bästa sätt?
Väldigt tacksam för alla svar!
Hej!
Jag hade börjat öva upp min intuition med olika övningar. Några favoriter är att intuitivt få någon att ringa till mig genom att skicka tankar till denne att denne skall ringa, eller att göra avslappningsövningar för att träna på att höra min inre röst och mina inre signaler.
Ett annat bra sätt att träna upp intuitionen är rent socialt, vad säger din magkänsla om en viss person eller situation? Lita på den känslan!
God resa )O(
Kollar du på på para-normala utredningar?
Då kan du stoppa efter de 3-4 första minuterna när du sett platsen och sedan säga vad du tror att programmet kommer hitta.
Sedan ser du avsnittet.
Min intuition blir bäst när jag lever ett etiskt gott liv och när jag ägnar mig åt bön och andlighet varje dag.
#1: Tack så mycket! Jag får börja öva på massa småsaker, och lyssna på mina känslor mer!