Dagens artikel: om silvermynt!
Jag använder ganska många silvermynt i min praktik - enkronor från första halvan av 1900talet. Man måste ju betala för sig! ;)
Det här tycker jag är en bra och enkel artikel om silvermynt och dom har stått mig varmt om hjärtat redan som barn och då har det alltid handlat om äldre mynt inte nutida dom har inte haft samma kraft och förmåga som mynt som funnits med i längre tider som besitter energier som nutida mynt omöjligt kan göra.
Jag ska väl erkänna att jag vart lite dålig på att använda mynt i mitt magiska arbete men jag minns redan som barn och det var längesedan närmar mig nu 57 år så fanns där en känsla som var viktig kring som jag kallar det offrande av mynt och även om jag då inte satte ord på mina handlingar kring mynten så var det en viktig bit för mig som barn i mitt andliga arbete för det gav kraft att få ge tillbaka det som universum gav mig men på mitt eget barnasinnes vis.
Jag klickade mig vidare på din hemsida och nu hamnar jag lite OT i tråden men det här var verkligen något starkt och bra att läsa Herrens bön baklänges det sitter det en enorm och stor kraft i och jag gillar ditt uttryck om att det kändes spännande och förbjudet så tror jag många känner just för dom är låsta i det som ska vara och en kristendom som tagit över vår hedniska väg som vill förbjuda häxor och andra som utövar sitt som syndare när det istället handlar om att gå i god kraft och göra gott.
Jag tycker det du skriver där är fantastiskt bra för det är så vi behöver vända på saker och ting och vi behöver skapa en kraft som öppnar upp och som du skriver det tar lång tid att bli Häxa och det kräver mycket öppnande arbete men jag vet att det är något som människor har med inom sig från födseln och här behövs ord för att människor ska våga och öppna sig för den Hedniska vägen och inte glömma sitt ursprung tvärtom anamma det till fullo.