Månklubbsmöte?
Hej, hej! Vet inte hur det är med er men jag är sugen på en ny träff med månklubben. Vad säger ni? Finns det tid och möjlighet för er?

har det varit träffar?
MVH Isnornin
Träff i den bemärkelsen att vi träffats här på häxor vid ett tillfälle för ca 2v sedan. Vore jättekul om du vill vara med! Även ni andra såklart!

:)
Vad är detta för något och var?
#4 Det finns två trådar här som heter Månklubb, de kan du läsa :) Är det några oklarheter så fråga på!
Okej, tack.

Ja jag vill vara med!
MVH Isnornin

Möte snart igen låter bra :)

Om allt sker online (vilket jag tror mig kunna ha uttytt) så är jag gärna med! 

Ska försöka vara med den här gången. Är det vid fullmåne?
Vi verkar ju vara några som har tid nu i dessa mycket-att-göra-tider
Vilken dag känner ni passar er? Vi behöver ju inte avsätta en hel kväll utan ta den tid vi känner vi kan undvara. Allt är ju cykliskt och månfaserna återkommer ju lite titt som tätt…

klart jag vill vara med: är det den 22 eller 24 som gäller, alltså för fullmånen?

22:e hade varit trevligt, då det är vintersolstånd :) fast fullmånen är ju den 24:e. Dock jobbar jag kväll den 24:e, och många kanske firar jul då… Vad tycker ni andra?

22
;)
Me agree, 22a :)

okej 22:a på vintersolståndet, utmärkt, då skall jag basta med!

22 ok med mig, bara det blir rätt sent på kvällen, eller så skuttar jag in senare efter er andra. Vi ska på kalas nämligen till svägerskan som fyllt år.
Ser verkligen fram emot att få måna mig tillsammans med er!
Nu har jag ju haft årets sista tenta så det känns bra kunna vara med.
#9 Tvärtom med mig :)

blir det något månande ikväll?

men hallå, det skulle väl vara månklubbsmöte här:
Jag har gått ute i skogen, med ficklampa och stjärnor som enda ledljus och offrat gott till småfolket och moder jord.
Vi hängde tomtebloss, i ett träd och tände ljus.
Sedan har vi renat oss och bastat, jag fick höra att jag hade flera älvor här, men att jag skulle servera dom rätt sorters mat. Dom klagade alltså litet grand, maten som jag hade lagt ut, passade mer till skogens djur.
Även småknytt ville visst ha mer sött att äta och jag som alltid trodde att jag hade gjort så bra ifrån mig. Någon mer som har tankar kring deras liv och leverne.
Ähum jag kunde inte närvara igår då julfirandet hos mina föräldrar kom att firas mycket längre än vad som var tänkt från början. Jag var in en sväng för att titta till men ni andra verkade oxå upptagna på era håll, så kan det bli. Eftersom jag inte fick tid för yulefirande så ska jag ut i skogen idag. LKät som du hade en mycket fin upplevelse Lightseeker! Vill jag gärna höra mer om :)
Vi får komma överens om ett nytt möte tillsammans, kanske när det är lite lugnare tider..jag vet inte vad säger ni :)
Ha det så trevligt mer er alla!