Att bli besatt utav en demon
Hej đđŒ för inte alltför lĂ€nge sen fann jag magins fantastiska vĂ€rld och jag började fĂ„ mer och mer kontakt med andra sidan. Jag började spĂ„ bĂ„de mig sjĂ€lv och andra och de pĂ„ den andra sidan förstod snabbt att de kunde fĂ„ tydlig kontakt med nĂ€rstĂ„ende genom att vis smĂ€rta genom mig. Tillslut fick jag min svĂ€rmors vĂ€ninna pĂ„ besök hemma hos mig som tjatade i flera dagar om att hon ville förmedla nĂ„gonting till sin vĂ€n. Jag hade upptĂ€ckt automatskrift och vĂ€ninnan fick 5 rader att skriva pĂ„ đ dĂ€refter ville hon att jag skulle ta med mig allt till min svĂ€rmor (kort, kristaller osv) sĂ„ detta gjorde jag pĂ„ en lördag. VĂ€l hemma hos svĂ€rmor sĂ„ lĂ€mnade jag brevet ifrĂ„n hennes vĂ€n och hon kunde inte förstĂ„ âpappa Ă€r hĂ€râ dĂ„ vĂ€ninnans pappa lever. Hon trodde det var vĂ€ninnans pappa det handlade om men som det sĂ„g ut sĂ„ var det hennes biologiska pappa. Vi satte oss ner och jag gick all in med automatskrift. SvĂ€rmor kunde fortfarande inte förstĂ„ , jag hade förklarat att de visade vem de var genom smĂ€rtor i min kropp (jag visste inte hur illa detta var) men hennes pappa trasslade sig in i min kropp och det var hĂ€r allt började jag var besatt utav en demon. Min svĂ€rmors pappa hade dött i en olycka , slagit i huvudet , brutit det och blivit förlamad i hela kroppen. SĂ„ jag fick kĂ€nningar med ett tryck upp över huvudet , sen gick det ner över bröstet och mitt huvud började Ă„ka bakĂ„t och jag sĂ€ger högt till min svĂ€rmor âkĂ€nner du nĂ„gon som dött sĂ„hĂ€r?â Hon svarade nej och vĂ€grade förstĂ„ vad som hĂ€nde sĂ„ de blev lite vĂ€rre och hon sĂ€ger dĂ„ nĂ€r jag frĂ„gar igen hans namn och allting slĂ€pper . Jag hoppas studsar och skakar med hela kroppen dĂ„ detta var helt sjukt lĂ€skigt men min svĂ€rmor förstod fortfarande inte sĂ„ nĂ€r jag sĂ€tter mig ner igen tar pappan över HELA min kropp och hela jag blir förlamad , mitt huvud var sĂ„ lĂ„ngt bak pĂ„ nacken och tungan svullnade upp o jag kunde inte prata , ber henne sĂ€ga hans namn igen men hon bara sitter dĂ€r och tittar i chock till vad som hĂ€nder. Tillslut skrek han i mitt huvud PAPPA PAPPA PAPPA och jag gjorde mitt bĂ€sta för att skrika ut detta med en förlamad kropp ifrĂ„n topp till tĂ„ och dĂ„ bryter hon ihop helt och polletten faller ner kring vad som verkligen hĂ€nt. Detta Ă€r min story kring hur det var för mig att vara âbesatt utav en demonâ . Jag kĂ€nde mig dĂ€refter TVUNGEN till att dra kort ifrĂ„n hennes nĂ€rstĂ„ende sĂ„ jag kunde bli av med dom , dela gĂ€rna era upplevelser om ni har nĂ„gra ? // everestwitch
TvÄ tankar.
Dels tror jag att det Àr minst lika viktig kunna stÀnga ner elller avvisa den andra sidan, som att kunna fÄ kontakt med dem.
Om anden vill besÀtta din kropp för att den egoistiskt vill fÄ Äteruppleva hur det Àr pÄ jorden igen, dÄ finns ingen anledning att ödsla tid pÄ den anden, du blir bara utnyttjad.
Finns ett viktigt budskap till folk som lever hÀr nu, dÄ Àr det en helt annan sak.
Den andra tanken Àr att formen som budskap förmedlas frÄn andra sidan behöver vara anpassad till mottagarnas kultur.
I vÀstvÀrlden Àr mÄnga lite rÀdda för starka uttryck, medan i andra kulturer kan du uppfattas mer trovÀrdig ju mer extatiskt du lever ut.
Ăr det ett viktigt budskapet dĂ„ behöver det förmedlas pĂ„ ett sĂ€tt som mottagarna tycker Ă€r seriöst, sĂ„ de kan ta till sig det.
Min variant pÄ det hela Àr att jag lÄter andar som vill framföra ett budskap sÀga det till min Gud och sÄ kan Gud vidareförmedla det till mig pÄ ett sÀtt som jag Àr trygg med.
#1: tack för bra svar đđŒ
Jag hÄller med Niklas. Ta inte illa upp. :)
Men mÄnga kollar pÄ Harry Potter, Sabrina TonÄrshÀxan, lÀser trolkarlen frÄn öarna och diverse annat, samt hittar spÀnnande youtubeklipp om tarot, ritualer, örter, Ànglar, demoner, besatthet, vit magi, svart magi och annat.
Sen köper de sig lite stenar, kort, trollbord, gör sig en svart spegel och annat och tror att de kan allt redan. Men ofta, sĂ„ drar de till sig mer Ă€n de klarar av. Det Ă€r inga större problem att öppna sig mot andra sidan. Det man mĂ„ste lĂ€ra sig FĂRST Ă€r att sĂ€tta skydd och lĂ€ra sig stĂ€nga ner. <3