drömde igårnatt
Igårnatt drömde jag att jag var på vikingamarknad på ett skumt ställe (ser itne alls ut som där jag brukar åka till) och av någon anledning hade jag harry med mig, jag red barbacka på honom (han ahde en väldans go rygg, så det bådar ju gott för framtiden! :D)
SÅ jag satt ju upp på honom utan problem, men det var styrningen som inte fungerade, så jag fick ta tag i manen och leda hans nacke med ett mantag långt upp på halsen (Tur han har så kort hals *flina*)
Summan av kardemumman var att han var väldigt snäll och lyssnade så gott det gick på mig, och vi slutade slutligen i ett garage fyllt med järnrör mm. Jag oroade mig för att rören skulle falla o skada hans ben. Sen kom det en farbror som började prata emd mig om Harry men vad som sades minns jag itne, sen började en ny dröm.
Men det är inte första gången jag drömmer att ajg rider Harry….
Vad tror ni om den här drömmen? :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Spännande med drömmar! Men vem är Harry? Jo jag förstår att det är en häst, men är det en häst som Du har nu?;)
#1 Harry är min lilla ögonsten, haft honom i 1½ år nu, sedan han var 1…. riktig pärla! :D
finns bilder på honom i mitt gallerie.

Kanske nåt om att det alltid finns alternativa sätt att ta sig fram, man behöver inte alltid lita bara på tyglar? Du tog saken i egna händer och det gick ju bra! Skumma Vikingamarknaden och rören kanske står för en eller två utmaningar, klarar du att styra trots hinder? Jo, det gjorde du ju…
En total amatörtolking av drömmen från älvan Fridelfina 
Tittade på bilderna, vilken fin häst! Han ser verkligen ut att bli en stadig sak.
Han ÄR redan en stadig sak ;) trygg som berget självt.
Din tolkning rä faktistk väldigt itnressant eftersom jag itne tycker om bett o tyglarna när de är fästa i bettet så var din tolkning väldigtt träffande ^^

Oj, vad roligt att det var träffande!