Häxor iFokus

Häxor

Läst 651 ggr
Sprudlig
0

Arabisk förbannelse. Hjälp?

Hej. Jag är i desperat behov av hjälp. Jag var gift med en man från Irak och lämnade honom. Det var för 12 år sedan. Han blev oerhört arg och svor att se till att göra mitt liv till ett helvete. Det märkliga var att han inte personligen har gjort det, men han ser väldigt nöjd ut när vi ses (vi har barn ihop). Sedan den dagen går allt i ett mönster när jag träffar män. De bara försvinner. De verkar gilla mig men säger ändå att de inte vill ses mer. Eller gör bort sig och är elaka på ett vis som jag inte tror att de brukar. Vi ses en eller två gånger, sen är de försvunna. Jag har säkert dejtat 100 män eller mer, alla gör exakt likadant. Jag är helt säker på att mitt ex fick hjälp att lägga en mycket stark förbannelse som går ut på att om han inte fick mig ska ingen annan få mig heller. Förra året var jag i Marocko och lyckades få hjälp av en kvinna att ta bort en del av förbannelsen. Efter en vecka hörde fem män som jag träffat förr av sig under samma vecka. Skillnaden var som natt och dag. Men sen försvann de igen. Det var som att det kvinnan i Marocko gjorde inte räckte hela vägen, men det gjorde stor skillnad. Nu är det tillbaka på samma sätt som förut igen. Jag kan inte få tag i henne igen, det är omöjligt pga att den man som hjälpte mig finna henne blockerade mig. Även det en del av förbannelsen och exakt som mönstret. Mitt liv är som ett fängelse. Innan jag träffade min irakiske man hade jag flera förhållanden och var gift så det är inget fel på mig och jag vet att män finner mig attraktiv och tycker om mig mycket. Men det här går igen och igen. Alla dejter slutar likadant, vad jag än gör. Det är som en Kafkaroman, som att leva i ett fängelse. Jag har provat enormt mycket saker under åren för att få bort det här. Speglar, bad, änglar och komplicerande metoder och ritualer. Många har försökt hjälpa mig, ingen har lyckats. Ingenting förslår. Jag har testat allt. Jag vet att det enda som hjälper är att vända denna förbannelse på det vis som den är lagd, via islamiska eller arabiska metoder, men jag känner eller vet ingen som kan sådant. Kan någon hjälpa mig? Det skulle förändra mitt liv, som är fruktansvärt ensamt och fattigt nu. Ja, han lade den på pengar också. Förstås.

JRSN
2

#0: Givetvis kan detta handla om en konkret förbannelse som någon har lagt över dig. Men du bör undersöka mycket noga att det inte är en förtalskampanj i vanlig mening. Om din tidigare man har tillgång till inloggningar av din mail, telefon, sociala medier etc. så är det lätt för honom att kolla upp vilka du träffar och har kontakt med. Då kanske han kontaktar dessa och lämnar falska upplysningar om dig; insinuationer att du är en bedragerska eller liknande, i syfte att hämnas på dig.

Men även i fråga om regelrätta förbannelser så gäller det att bryta s.k. 'kontaktpunkter' med din tidigare man. Se till att du inte har kontakter och adressuppgifter till honom i digital form på mobil, dator och andra enheter. Avlägsna även föremål, fotografier och smycken som hör till honom. Om du lyckas ta bort dessa så kan eventuella förbannelser inte nå dig längre. Men med tanke på de gemensamma barnen ska du förstås skriva ner viktiga kontaktuppgifter, men då på gammalt sätt med papper och penna.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/