Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1124 ggr
stjernblomman77
0

Spell mot bad boys

Jag träffade en kille och tyvärr är han en ”bad boy” men jag har fallit för honom och önskar jag kunde få tips på spel som får honom att bli en bätttre människa och få honom sluta med sina affärer med kvinnor och bli en trogen älskare han har visat sitt intresse för mig men jag vågar inte bli tillsammans med honom och bli utnyttjad utan bli älskad och få ha en riktig relation. Nån som kan hjälpa mig?

diabolicaldanger67
4

Vid såna här situationer skulle jag säga att det är bäst att inte försöka ändra personen, vare sig via magi eller mer mundana men - bäst att acceptera honom som han är, och därmed skita i att försöka bli tillsammans med honom trots att du har kärat ner dig i honom.

Vet inte om man kan länka andra sidor här, men jag rekommenderar de här 3 artiklarna (på engelska), som går igenom konsekvenser av love spells - alla från sidan blackwitchcoven punkt com

"Ask BWS: The Side-Effects of Casting the Obsession Love Spell"

"Why Love Spells Don’t Always Work"

"The challenge of casting love spells on a womanizer"

NiklasTyreso
7

Ska man använda magi när man valt fel person? Eller ska man leta reda på en person man passar med? Du kanske ska göra en ritual som öppnar upp dig själv, för personer med just de egenskaper som du önskar av en kille.

P.O
0

Lämna honom istället, trolldom slår tillbaka på dig 3 gånger värre oavsett om det är svart eller vitt magi ju förr eller senare.

P.O
0

Du kan inte ändra och bestämma över han hur han ska vara och det är hans öde att leva med det han gör, det är bara du som vill ha han men inte han. Eller vill du ha makt över en annan person och äga honom?

dennas
4

#3-4

I detta forum har man inte moraliska betänkligheter kring att använda magi och dylikt. Just intresset för och utövandet av det är ju ett av skälen att vistas här. Att magi skulle slå tillbaka trefalt gäller inte som en regel här.  Makt kan man få på så många olika sätt, och att vilja "äga" någon som man älskar är väl ganska vanligt oavsett om man använder magi eller inte?

malinafeldt@hotmail.com
0

Det är en av Wiccas meningar att man inte ska använda någon form av magi som ändrar eller skadar någon annan. I min mening kan man aldrig äga en person utan man samverkar tillsammans.
Blessed be!

Med vänliga hälsningar Malin