Vilken underbar måne!!:))
MVH Isnornin

#1 Det ser mkt fint ut! Juste sten! Hur kom den dit?;)

En väldigt lyckad bild på månen.

Ja så vacker och jag har verkligen känt av den. Rastlös och uppe i varv. Jag lyckades få en vän att speeda upp sig igårkväll p ga att jag inte kunde vara stilla och bara pratade i ett, hoppade från det ena till det andra så till slut gjorde hon lika.

Fin måne, ja! Var själv ute i skogen och skrämde barn igårkväll i månens vackra sken! 
Låter värre än det var egentligen, den stora trollungens klass är på lägerskola och då var vi några föräldrar som fick vara "läskiga" i skogen. Jag hade blivit utrustad med en sån där stor gummispindel som blir självlysande om man lyser med ficklampan på den sen stund.
Passade på att måna mig medans jag väntade på nästa par trollungar som kom på stigen. Härligt var det och lycklig blir man! Ungarna var också nöjda.

Imorgon ska jag träffa min häxvän och dricka rödvin i månens sken :) hoppas bara på att det inte är för molnigt.
(vi ska även se på idol :P)
Åh, vilken underbar bild på månen! Kraftfulla tider nu!
ja månen var verkligen underbart vacker den kvällen!
Hoppas fullmånen syns ikväll 

#1 Det ser mkt fint ut! Juste sten! Hur kom den dit?;)
ja när vi började bygga vårt hus så såg jag denna stenen bland alla andra stora fina stenar och sa genast att DEN ska jag ha som altare i trädgården.. fungerar kalas … imed att den är hög och platt på toppen..
/Tekla

Jag letar upp mån trådar!
Go Coturnix! Kan jag skönja ett intresse hos dig mån(n)e??

Till dig Coturnix <3

Tack NightPhoenix! Snyggt ljud var det också eftersom jag satt vid datorn som är kopplad till ljudanläggningen! Bilderna av att springa omkring i ett oändligt hus…

Åh, vart tvungen å leta upp originalet med Maggie Reilly! Hm- hm är ju lite gammal å tycker att det vart lite för upphottat med den som #13 länkade… Håll tillgodo med 1985 år ver. också!

# 13 Tack! Det blev fel text till rätt tråd eller nej, det blev…äh strunt samma…men jag tyckte om den här också! och det var ju lite trappor med så det kanske passar ändå…
# 15 1985! Det var tider det!;) 1985 är väl inte så gammalt?

Njaäe, det är det ju inte men då var jag redan 20 år.
Å 42 är inte så gammalt heller egentligen…