hur känns det?
hur känns det att vara annorlunda?.. så som ni är?
har alltaid undrat

Annorlunda?
Hur känns det själv att vara den du är?

kasst

Om det är kasst så lever du förmodligen inte som den du verkligen är innerst inne. Eller?

nej jag tror inte det..

nej jag tror inte det..

hur fan lyckades jag skicka det där 2 gånger? ^.-
aja skit samma

Så hur vill du leva för att vara den du är? Vad hindrar dig?

shit det där var en svår fråga..
men jag vill prata om er, inte om mig :/

Annorlunda? a normal!

Jag vet, jag kastade om frågan mot dig istället. 
Personligen käner jag mig inte speciellt annorlunda som person. Ja är den jag är och lever enligt min inre sanning. Annorlunda tycker jag däremot är alla andra människor som vandrar omkring som toma ytliga skal och som bara följer med strömmen även om den leder mot undergången. Det tycker jag är annorlunda och skrämmande.

Skrämmande att det normala tillståndet anses onormalt.

skrämmande att det finns tillstånd som kan klassificeras som normala eller onormala, för vem är det som bestämmer vad som är normalt eller onormalt?
Om alla vi som är här är normala, då är ju allt utanför denna sidan onormalt.
Det betyder alltså att det är "besökare" här, som är dom onormala.

Ja men så är det ju. Alla andra där ute är ju onormala. 

vilket slutledningsvis innebär att alla dom som trackade mig för att vara ett psyko, när jag stod upp för mina egna åsikter, under uppväxttiden, är dom onormala.
Jag har ju alltid valt att vara mig själv.
Alla är annorlunda på något sätt, alltså är du själv annorlunda från alla andra också. 
Sen onormal och normal… Ja, det beror ju som sagt var på definitionen.
Jag är nöjd med mig själv, oavsett om jag är normal eller inte. 

Här utanför står den här typen!

#16 Ja den där du var en annorlunda prick. Hugaligen står han där utanför och glor bara? Gör han något? Tänker ni ringa polisen?

hmmm…det verkar som den krymper…är den inte väck imorgon får någon gå ut och kasta vatten på den! Hua.

Vilken konstig varelse som krymper. Måste vara någon form av utomjording eller någon muterad sak skapad av alla underliga miljögifter. Ja kasta vatten på den om den inte vill försvinna. Vem vet hur farlig den kan vara.

Män har en viss kroppsdel som krymper ibland. 

Ursäkta att jag kommer in med nonsens, men Nightphoenix; HA HA HA så sant, så sant!

Ja när det blir kallt så krymper den än mer. 

…och sen växer dom och blir…. ;-)

…som en falukorv 

WOW!

haha ha…. 

#24 får mig att tänka på Fäbodjäntan 

Fäbodjäntan? Är inte det en gammal snuskfilm från 70-talet eller något?

…lite isvatten och vips har man en liten skrynklig prinskorv.

Ha ha ha ja det är det en klassiker sägs det.

Ja jag har hört talas om den som en klassiker. Men har aldrig sett den.
Förstår inte vad ni menar, jag har ingen kroppsdel som krymper… 

#31 Nähä säger du det 

ha, ha, ha, jag har tydligen missat litet skoj igår.

jag oxå :)

haha shit.. ^^
från ett snack att vara onormal och vara 'normal' till det manliga könsorganet ;) haha xD

-För att återgå till ursprungsfrågan. Hur känns det?
Finns inget som heter annorlunda för mig. Min värld känns då normal och fullt naturlig.

men lixom
jag har alltid velat vara annorlunda kan man säga, inte vara som alla anda 'tråkiga' människor. utan kunnat göra något som ingen annan kan..

Klart Du kan nåt som ingen annan kan!
Vad vill du kunna?
Är man sig själv så är man normal, dessa normer som många unga och äldre talar om är otroligt frustrerande, vem vill se ut som alla andra!?

Vem var det du sa var normal? Vem är det som är annurlunda?
Ingen är lika, tacka gudarna för det…….
MVH Isnornin
#43 I hear you! Vet inte om jag skulle klara av så många Astrinor i min omgivning ;) Nej, allvarligt, det är väl allas vår unikhet som gör det så intressant men ibland även problematiskt. Normal, icke-normal, annorlunda - jag struntar fullkomligt i hur andra uppfattar mig, i det avseendet. Jag är som jag är, that´s it - likaväl som andra är som sig.

#44 Exsakt, vem sa att livet skulle vara änkelt? isf har jag missat det!!! Jag håller med dig, struntar blankt i vad folk uppfattar mig med, och utseende, passar det inte så…. jag ställer inga krav på andra de får vara som de vill… jag tänker då inte ändra på mig för andras skull, där går gränsen! Oftast är det avundssjuka som får folk att börja babbla…. Min lille bror är lik mig på det sättet bara köra vårat eget lopp… våga att vara en själv.
Oj vad snurrigt det blev, ska dricka lite mera kaffe, o se om jag vaknar!
MVH Isnornin