Bokbeställning
Jag funderar på att beställa från Vattumannen men har inte gjort det förrut. Självklart förstår jag att leveranstiden växlar mellan vad det är man beställer…men ändå… Någon som har erfarenhet?

Jag skulle rekommendera ett billigare alternativ om du kan hitta samma bok på adlibris t.ex.

Ja, Adlibris är ofta billigare. Jag har handlat av både Vattumannen och Adlibris och är väldigt nöjd med bägge två. Har aldrig haft problem med leveranser från någon av dem. Vattumannen kan ibland ha flera veckors leveranstid men det står i så fall när du beställer - och om det är en bok, tarotlek eller annat som jag väldigt gärna vill ha så väntar jag gärna.
Neh, den här gången verkar boken bara finnas på Vattumannen. Det var det jag ville höra, att nån är nöjde med dem :)

Jag skulle aldrig få för mig att beställa från vattumannen eftersom de oftast är dyrare än alla andra. Den bok du söker finns garanterat någon annan stans. Adlibris, Bokus, Amzon.

Jag blir så nyfiken på vad du hittat för spännande bok… :)
Hmm… nu verkar det gå troll i i det mesta jag tar mig för.. Sist jag kollade fanns den inte på ad libris nu gör den det, saken är biff! Tack ändå!
#5 The Woman's Encyclopedia of Myths and Secrets av Barbara Walker. Jag blev intresserad av den i ett inlägg, det om Skade om jag inte missminner mig :)