SAMHAIN
Ville bara önska en trevlig högtid!
MVH Isnornin
MVH Isnornin
Tack det samma….isnorni och alla ni andra. Njut av närvaron av nära och kära från andevärlden…..
Lady O

Önskar detsamma. Det känns att slöjan mellan den här världen och andevärlden är tynre. Jag tycker att det är mysigt
Kraaaaaaaaaaaam och ljus kärlek/Vinga

Jga kom precis hem från skogen. Trummade och sjöng en kraftsång/åkallan till gudinnan Omma. Ska fortsätta under kvällen här hemma med gudinnan.
Kraaaaaaaaaaam och mörker/Skogis 

Ja, en trevlig Samhain till er alla!!!
Glad Samhain till er alla!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ja, absolut - trevlig Samhain på er alla!

Have a rotten Halloween!

Trevlig samhain, alla! :)
Trevlig Samhain till alla

Jag vill också önska en trevlig Samhain till er alla!!!
Kram Iram

#11 Tjusig pumpalykta Trampolin

Tack Vinga :)

#13 Varsågod 

vi ska fira lite i kväll med några kompisar så jag har bakat muffins med utflutna ögon på samt en tårta som ser ut som en draksvans. Köpte en jättetrevlig bok som rekommenderades här på sidan…och recepten är därifrån. Ev så kommer det bilder på det hela senare. Dessutom har jag äntligen varit ute i skogen och skördat en gren som ska bli en häxkvast så småningom. Det har jag velat göra jättelänge och nu har det äntligen blivit av. Så nu är det bara att invänta en torsdag med växande måne så ska jag gröpa ur den och fylla den med hårstrå mensblod och lite annat smått och gott. Ha en jätteskön helg kram tindra

jag tror jag måste skaffa mig nått typ av altare elelr något. Det känns som att det skulle vara en bra plats att ta igen sig på efter dagar av förvirring och stress! PUH!
Det kanske är delvis en materiel del av min spiritualitet som saknas och det är därför jag känner mig lite borta ibland. jag har alltid hävdat att ajg inte behöver något materiellt på det sättet, men det kanske är fel? ha. jani det ska jag klura på.
fint altare Alvljus :)