grupp på facebook!
Hej! jag har startat en grupp för hedningar i Sverige på facebook som heter Hedendom…

:) okej ska gå med i den om jag listar ut hur man gör

men dom varnar ju, på alla andra fokus-sidor, för att bli medlemmar där. Tydligen så registrerar dom allt som man skriver och säljer vidare informationen till andra företag, eller har jag missförstått det?

#2 Det har jag också hört.

all info jag har på facebook går hur som helst att få tag i på annat håll, så det spelar ingen roll. dim får sälja mig vart dom vill ;)
Jag har också hört om att man ska vara försiktig med facebook. Visserligen bör man alltid tänka sig för och inte vara helt blåögd när man skriver på nätet, inget försvinner ju, även om man "deletar" det…
Men just facebook verkar vara annorlunda, just för att de lär ha i sitt avtal att allt som skrivs och bilder som läggs upp där, ägs av dem, de kan alltså göra vad de vill med det, vem vet vad det kan få för konsekvenser i framtiden?..
Sen har jag läst om medlemmar där som inte kan avregistrera sig när de vill gå ur?
Känns nästan som lite maffiavarning över det hela. :-/
Mjaa jag är oxå lite skeptisk till facebook. Deras avtal klingar lite väl illa i mina öron. Kan hända att jag bara är skeptisk men då får det väl vara så då ;)

ok, istället för troll-varning så väljer jag då att hädanefter använda úttrycket maffia-varning, här på häxor, så: maffiavarning för facebook

Även vi har ett Användaravtal.

#9 Jag kan inte för det är server i´n application för tillfället. Men det finns ett Användaravtal som ska läsas i samband med registrering.
#10: Ah, okej.. Jo, det gör det ju, men jag vet inte om det är just mitt minne som är dåligt, men jag minns inte exakt vad som stod däri, med tanke på diskussionen.. Tyvärr så läser man ju inte alltid så noga igenom allt det finstilta om man så säger.. Borde man ju förstås göra…
Jag skulle försöka se vad som står i användaravtalet, men kommer inte heller dit (blir hela tiden Server Error där) :-(

maffia-varning, kanske???
#13 Oh hjälp..maffia-varning på häxor i fokus! Nää, inte då.. ;-)

ha vad lustig vändning denna tråden fick nu då!!! Var är du emee? :)

här är jag
…jo jag har hört om det där
…jag har ju inga bilder på mig där…men jag har fått kontakt med folk där
och sen är det väl som ni säger liknande överallt på internet…