Höstpyssel
Har ni några tips på höst pyssel? Själv ska jag ta in några löv och dekorera mitt altare med. Inte så mycket kanske, men det blir fint!

Hej hej!!!
Under nästa fullmåne ska jag å några vänner månbada och sedan ska vi göra drömfångare. Ska även lägga ut våra kristaller så att dom får renas av våran kära fru måne.
Kan ju vara något att fundera över kanske :)
kul, vet du när nästa fullmåne kommer?
Hana, nästa fullmåne är den 26 oktober. :-)

Andra saker som är kul att höstpynta med är kottar, sädesax, stenar, kvistar, rönnbär, ljung och nypon. 
ok,tack

#1, har ni en isolerad kallkälla att gå tll då, eller kanske ett vedeldat kar? tycker själv att det var en väldigt lockande idé!

Vi ska bada i en sjö i närheten av där vi bor. Väldigt mysigt tycker jag *ler*

jo, hoppas att det i alla fall är några plusgrader, då!

- I oktober nöjer jag mig med att "bada" i själva månskenet ;)
-Om möjlighet att hitta små äpplen av prydnadsaplar, dom är ljuvliga!
-Kastanjer! -och ollon!
bra ide #9
Man kan också trä rönnbär på en tråd och hänga upp!

Jag gjorde min första dörrkrans, det var underbart att ta en promenad i skogen och sen hänga upp det jag fick med mig hem från promenaden (mossa, lingonris o massor med bra energi!).
Jag har ett fat med blockljus, jag brukar byta färg på ljusen efter årstid, väder o vind, nu bytte jag ut glassplittret på fatet mot kottar, nypon och kastanjer.
MVH Isnornin
oh

Vist vore det roligt om man kunde träffas några stycken o handarbeta tillsammans någon gång i månaden, byta erfarenheter o pyssla lite??
MVH Isnornin

#14 Det låter jättemysigt! Om vi skulle träffas någonstans i närheten av mig skulle jag definitivt åka, men nu blir det väl säkert Stockholm?

#15 Vart bor du?
MVH Isnornin

Kanske häxpyssla med allt möjligt? jag vill vara med!

Jamen du fååår ju vara med! Snart är det dags för stora pysselträffen!

JAAAAAAAAAAA, vad ska vi göra? Har du tänkt nåt särskilt?

Nej, men tova måste vi ju…Eller? Jag har köpt två nya böcker om det. Nej TRE…. Jag skulle gärna vilja göra en till frögömma också. Har du något bra förslag?

#16 Jag bor ju typ i Linköping. 

Oj då, är det så där man får in bilder här? Jag råkade trycka fel. Bilden föreställer min systerdotter, världens goaste unge!!!

Hahahaha, jag trodde det var med flit. Men ååååå, hon är så vacker! Vilka ögon va!

#24 vad synd att du är så långt borta, jag bor i dalarna.
MVH Isnornin

Ceriadwen, du kan ju ta tåget upp till Mora den 10 november och pyssla med oss! :-)