Ska väl presentera mig lite här...
Är en häxa i mina bästa år, 42. Har alltid varit magiskt lagd men har ganska länge förnekat den sidan, med tanke på "vad ska andra säga?". Sedan en fyra-fem år tillbaks har jag börjat utforska vad häxan och wicca står för och jag känner mig äntligen ganska hemma. Är eklektiker och solitär, men har hittat en måncirkel som gör mig gott och som pågår under sommarhalvåret.
Har en trollgubbe och två trollungar, 5 gerbiler och ett stycke upphittad kanin i familjen. Är ganska tystlåten, duktig på att lyssna, har healande händer, gillar tarotkort som vägledning (lägger sällan för andra, men gillar att öva upp intuitionen på korten), gör fina trollstavar ibland, det bästa jag vet är att meditera i en cirkel av stenar, gör gärna små ceremonier, ja, det var lite om mig. Jo, förresten, jag pluggar på högskola också sen ett år tillbaka och har tre år kvar (med detta).
Månljus och stjärnglimmer på Er alla

Hej hej! välkommen! Kul med fler nya:)
MVH Isnornin

Åh, glömde, jag har gått (går-halkat efter-tappat tråden) Marie-Morganas kurs, men tyvärr inte hela ännu. Ligger efter en hel del, skolan tar för mycket av min lästid…
Den är verkligen omfattande och en bra kurs, jag rekommenderar den varmt för intresserade!

Tack!

Hej på dig!, och välkommen :-)

Tackelitack!
Välkommen!
Välkommen hit! Här kommer du att trivas!

välkommen :)

Välkommen 

Tack alla, och tack ni som lämnat tassavtryck med välkomnade i min GB!

Välkommen hit, Fridelfina!! Hoppas du ska trivas med oss andra häxor. Vad studerar du till på högskolan?
/Iram

trevlig läsning …jag kände igen mig i mycket av det du skrev kram tindra

Tack igen!
Jag studerar till socionom från att ha arbetat som ekonomiassistent sen jag var "liten"