Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1155 ggr
Vinga
0

Glasögon

Jag vet inte om någon härinne är duktig på att "hitta" borttappade saker??

Min dotters glasögon är borta och jag skulle behöva hjälp att hitta dem: Är det någon här som möjligtvis kan "se" var de ligger??

Kraaaaaaaaaaaaaaam och ljus kärlek/Vinga……………..

LinaN
0

där är jag uträknad ur leken….. tyvärr kan jg itne hjälpa. men sänder en tanke till glasögonen som är på vift.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Vinga
0

Glad Tack för din tankeGlad Den hjälper en hel del, för glasögonen medRäcka ut tunganFlörtGlad

Kraaaaaaaaaam och ljus kärlek/VingaGlad

ToadAnima
0

Jag har tyvärr inga alls såna förmågor, men jag är själv jätteslarvi med nycklar som försvinner minst en gång i månaden. Jag tar till två metoder:

Baklängesmetoden: vart var jag när jag hade nycklarna sist…. vad gjorde jag sen…. vem var eventuellt med…

Desperationsmetoden: jag ropar och ropar och ropar på nycklarna, samtidigt som jag vänder upp och ner på hemmet. Funkar förvånansvärt ofta, faktiskt. Har t.o.m. hänt att nycklarna då dykt upp på sin rätta plats, där jag började leta men ine hittade dom.

Lycka till!!!

isnornin
0

Vid/i en mörk soffa?

MVH Isnornin

Vinga
0

Vi har hittat glasögonenSkrattande De låg i en låda i barnens sovrumGladDet är underbart!!!!! Tack till mina guider, mitt kraftdjur och Gud för tröst och styrka under denna orostidGlad Och tack till er här för era tankar de har varit guld värdaGlad

Kraaaaaaaaaaaam och ljus kärlek/VingaGlad

varulven
0

jag skulle behöva en helt egen telfonlinje med direktnummer till en sån som kan säga vart man förlagt elelr tappat saker. Jag är helt hopplös =P

Vinga
0

#6 Det är du inte ensam om kan jag trösta dig med, jag är likadan och hur stressande är det inte att bara tappa bort saker hela tiden. Gaaaaaaaaaaaah man kan ju bli vanvettig för mindre, man tycker liksom att man lägger dem på något smart ställe så att man inte ska tappa bort dem och så kommer man inte ihåg vart man har lagt dem sedan när man väl ska ha demFörvånadFlörtSkrattande HelknasFlört

Kraaaaaaaaam och ljus kärlek/VingaSkrattande