Vad håller på hända!
Jag har gått runt en kyrka 20 varv 00.00 10 ggr nu de senaste 10 dagarna sen när jag tittat in i nyckelhålet. Då har jag hört olika musik varje gång¨. Undrar skall jag gå till en psykolog börjar även höra steg efter mig i trapphuset när jag går själv i det. Vad är det som händer i min kropp ????
Har jag överfört ngt hemligt syndikat ellet dyligt. Im 2 scared to tell some of it. Så de ej tror jag skall låsas in.
EN annan sak när man var ung och körde anden i glaset . Det funka varje gång jag var med men sällan utan mig. Har jag ngt själsligt i mig ????
MVHFredda

Det första jag måste få fråga är Varför har du gått runt en kyrka så många gånger? sen om anden i glaset vilket jag tror alla har gjort ngn gång i sitt liv, så är det inte brädet i sig som är en portal utan det är den som är mest öppen-i kronchakrat som blir portalen för andevärlden, och det är som sagt en av de värsta-dummaste sätten av försöka få kontakt med andevärlden, för då släpper man in Allt och vet detta att de "mörka" alltid kommer först! för de som är erfarna vet och kan känna på energierna som kommer och Om det kommer ngt mörkt så vet de hur de ska stänga ute dem eller bli av med dem och de som är erfaren inom energilära gör Inte anden i glaset. Så om du vilket jag tror går omkring med öppet kronchakra hela tiden och gör sådana saker som med kyrkan-vad förväntar du dig? andarna ser då ditt ljus och dras till dig som en mal till en lampa, rena dig med salvia-smugde och gör inte sådana saker om du inte vill ha andar runt dig, det bästa du kan göra är att lära dig om energier-andar hur du ska stänga dig osv om du vill utveckla dina gåvor. Man måste veta vad man gör och vad man har att göra med.Ljus!

#1 Lite nyfiken, på vilket sätt är "anden i glaset" inte ett bra sätt att kommunicera med andar även för s. k. erfarna?
Är det inte du som sprungit runt på I Fokus och frågat konstiga saker? hur går det med gris och alla djur du skrev om i min gästbok? 

sid: Ja, jag tycker du ska söka hjälp hos psykolog.
Alternativt sluta skoja med folk på forum.

"Jag har gått runt en kyrka 20 varv 00.00 10 ggr nu de senaste 10 dagarna sen när jag tittat in i nyckelhålet. Då har jag hört olika musik varje gång¨. Undrar skall jag gå till en psykolog börjar även höra steg efter mig i trapphuset när jag går själv i det. Vad är det som händer i min kropp ???? "
Hahahaha! Inte undra på att du blev yr i huvudet och det började sjunga i öronen. OM du nu hade gått alla dessa varv runt kyrkan på riktigt. För du är säkert inte så vidskeplig att du skulle ägna tid åt något sådant eller hur
? Eller så är det bara så att jag personligen har svårt att tror att människor skulle ta sig till med sådant. Men det kanske görs, vem vet
Genuin häxkonst handlar iallafall INTE om vidskepligheter. Men icke-häxor har väldigt ofta den vanföreställningen.
Så frågan är väl kanske snarare varför ägna sig åt vidskepelse öht? Det är fortfarande många som faktiskt tror att häxkonst är "de vidskepligas konst" eller de vidskepligas konstigheter snarare. Det har de lärt in medvetet eller oftast omedvetet i den allmänna kulturen. De följer någon slags nutida "folktro" skulle man verkligen kunna säga. Sådant som folk TROR, ej VET.
Men så är det precis tvärtom. Så paradoxalt och så kunskapshämmande det blir när de visas konst (som häxkonst betyder!) misstolkas som de "vidskepligas konst" och vidskeplighet och visdom är exakt varandras motsatser.
Vidskepesle tar död på visdom.
Visdom tar död på vidskepelse.
Valet är lätt alltså om man vill att arten människa ska bli en visare varelse; förgör vidskepelsen, öka visdomen! För att kunna göra det behöver man effektiva redskap; välutvecklat tänkande, såväl som välutvecklad intuition och instinkt! Annars kommer man att fortsätta låta sig matas med ovisas åsikter och allt sådant som för en längre bort från Naturens egen visdom.
Då blir människan svagare och svagare och svagare och mer lättmanipulerad förstås (det var väl också syftet en gång i tiden; att få lättstyrda människor så maktens män kunde härska oinskränkta)
Låt kvastarna vina
!

#5, hm, tankevärd slutkläm och jag skall meditera mer på innehållet i ditt inlägg, det tog i mitt hjärta men är väldigt djupt för mig, så det här skall smälta in.

"Förgör vidskepelse, öka visdomen!" -Det här är riktigt bra skrivet! Marie- Morgana!
-Vad är vidskeplighet. (inte ordet utan innebörden)

Ville prova på det bara att gå runt hörde man skulle se din egen död när jag var liten. Det var det enda som fick mig att göra detta. Livet är för kort för att inte prova på nya saker…,.
# 3 Jorå grisen mår bra. Kan skicka ett kort om du vill se han .

Förstår verkligen inte vad detta har med häxor att göra egentligen. (Och sen så brukar man inte höra musik bättre genom att titta in i ett nyckelhål, som för det mesta är 'spärrat' från andra sidan dörren)
Du råkar inte gå på extacy? det skulle förklara varför du gör tids och energikrävande saker till ingen nytta och att du hörselhallucinerar musik (sist jag kolla efter va det inga bandspelningar vid midnatt i kyrkan) och förföljelsemani.
#9 Håller med dig, tycker inte heller att detta har med häxor och häxkonst att göra faktiskt. Ren vidskepelse, inget annat.

Men hallå e inte det typ nå satanist grej att gå runt kyrkan eller så

Sorry om jag upptog er uppmärksamhet, men jag har hört detta när jag var liten och ville prova detta bara och åkte ut till tidö slott jag och en kompis. För så jvla tuff är jag ej så jag åker ut själv.

Jag tycker demon_sid har all rätt att dela med sig av sina erfarenheter och upplevelser. Det finns nog en hel del här på forumet som man kan ifrågasätta om det har med häxor att göra över huvud taget. Till och med jag har gjort inlägg som inte har ett dugg med häxkonst att göra.
Ur en synvikel är kyrkgång, som jag tror det kallas, inte någon vidskepelse utan en form av rituell handling för att komma i konakt med andevärlden, i detta fall de döda. Men visst man kan ifrågasätta varför man ska gå runt en kyrka 1000 gånger för att uppnå detta. De döda kanman få kontakt med på enklare vis. Men det är en form av rituell handling.
#11 Nej detta med kyrkgång har inget med satanism att göra.
#13 Det var nog mest att folk inte var säkra på om det var seriöst menat eller inte. Speciellt jag funderade eftersom jag kvällen innnan fått lite underliga inlägg i Gästboken…
Sen har jag svårt att förstå allt i hans inlägg men det är ju inget nytt, att jag har svårt att förstå saker alltså. 
Dom flesta roliga saker händer dok då man är ensam..

14 # Det är en sak jag undrat över sen jag var liten pöjk. Nu tog jag mig modet till det att ta tag i saken….
Mvh Fredda

svar på frågorna: DU undrar om det är dags att gå till en psykolog? JA, om du mår dåligt av dina tvångstankar, så bör du nog göra det.
Du syftar även på förföljesemani, så jag skulle vilja ställa en motfråga till dig: om du nu hade en så stark nyfikenhet som barn av att utforska andevärlden och du redan då kände på dig att detta funkade bara pga. att du deltog, varför är du då inte redan övertygad om att du har förmågor. Hur långt kan du sträcka dig att gå, för att nå tillfredställelse i din nyfikenhet?
Och sedan den sista frågan: om du har någonting själsligt i dig: ja, antagligen annars så skulle du ju inte leva, utan själen så dör man, eller vem tror du att det är som bor i dig, annars?

Oj vilka proportioner mitt inlägg tog.
MVH fredda

#18 Hur då menar du? Hade du tänkt dig något annat?

vaddå, proportioner, nu försökte jag vara schysst och svara på dina frågor, var det inte det som var meningen, nu fattar jag ingenting?

20# Lungt….
Bara kul se alla tips man får….
Mvh Fredda

du får ju gärna svara också
Demon Sid detta har slagit mig med har hört om folk som provat detta. Det vart sig aldrig riktigt lika efter det. Sjuka av många konstiga andledningar. Skeptiska och gå över övergångs ställen . Usch detta är hemskt har hört för mycket om det som händer efter för det skall stimulera mig.
Usch nu vill jag ej skriva mera det är så tragiska saker jag hört om de drabbade. Kan bara hoppas du ej råkar ut för detta som jag hört om. Ljus till dig .

*poff!*

22 Svara på vad ?
Är du mörkrädd ?

#23 Vad?
#25 Men hej! Mörkrädd? Vad menar du med det? Är du?
#23 Menar du seriöst att det är jättefarligt att göra det som Demon Sid beskriver eller skämtar du bara?
Jag tycker man kan skämta men det är bra för oss lite "hjärntrötta" som inte alltid fattar ironi, att kanske använda en liten smiley eller nåt. 

-Ibland behövs det nog en hel rad…

#21 det verkar som om du bara gör det här: som en kul grej, för att se vilka svar som du får, du är INTE seriös, menar du alltså?
#25, när jag lägger ner min energi på att bemöta dina frågor, så ställer du en motfråga till mig: är du mörkrädd, jag tror inte att denna tråden startades för att det var jag som hade ett problem, utan du, vilket jag försökte hjälpa dig med, om du inte ens vill hålla en respektfull kommunikation och svara på frågorna, så att jag kan förstå vad du menar, så behöver jag inte heller slösa mer av min energi, på att diskutera med dig.
Är det så du önskar att jag skall uppfatta denna dialog, eller?
Zeretki som jag säger så vill jag ej uttala mig mer om detta mer än att det är hemska krafter inblandade.
Over and out.

#30 Då skulle du inte dragit upp det till att börja med kanske :)
Att bara säga "ooohh, det är farligt och riskfyllt" men sen inte vilja gå in på det mer ser jag som 1) man bara snackar eller 2) oansvarigt, eftersom många kan åka dit rejält om de inte vet på allvar vad de är up against.
Har man erfarenhet och kunskap har man en skyldighet att hjälpa de av oss som saknar den!

#30 Du var alltså seriös. Bra, då vet jag det. :)

#17, där skrev jag och du har möjlighet till att svara

34 ¤ Jag har sökt klart nu efter detta inträffat min nyfiken het är slut.
Beträffande det andra vet jag ej . Jag har börjat meditera så lite har hjälpt mig hantera situationerna…
Hoppas du är nöjd med mina svar.

lycka till med att din nyfikenhet är stillad, för då vet jag ju att fortsättningsvis så behöver jag inte lägga ner min energi på att bemöta dina frågor, för det ligger ju inte något djupare, bakom dom, så tolkar jag in den här tråden.

Vad menar du med djupare ?

vad menar du med att luras genom att lägga ut frågor, som du i alla fall inte menar någonting djupare med?

Luras ?
Hallå vad är det med dig?
Snälla!!!!
Jag har gjort detta provat mig fram genom livet detta var det sista jag undra över. Har fobier som att hoppa BUNGY JUMP men detta kommer jag aldrig att göra likaså ej simma med hajarna på kolmården. Eller vad man får göra SA innan min sven6a ni får göra vad som helst men ej dessa 2 saker. De lura mig så jag skulle skita på mig åkte ut runt björnön där man kunde hoppa fallskärm men så vart det ej.

vet du vad, jag gratulerar dig till att vara såpass stark och mogen så att du utmanar dina innersta rädslor, inte alla människor kommer så långt.
Men när det gäller denna diskussion, så talar vi förbi varandra vilket bara resulterar i större missförstånd, det är så onödigt.
Läs igenom allt i tråden, en annan dag, så kanhända att du ser det på ett annat vis, eller inte. Det gäller mig med, just nu ser jag det som onödigt, senare kanske som en tillgång. Tack för mig.

Light seeker nu tar vi i hand och blickar framåt….
Nu äre helg Sp och Svlj menar jag 

OK, jag är inte sen med att ta i hand

#42 AHA! Nu fattar jag….har du en travhäst som heter Demon Sid? Tycker mig känna igen det eller har jag fått en black out?

43 # vore glad om den var min sprang in en del pluringar, men tyvärr ör det min polares höst som delägs med 10 st i ett concortsium…
MEN de hade bland annat First sid med….
Återigen kan jag bara säga att prova detta får ni se vad som händer ni som är skrockfulla .-….
Jag skulle aldrig ens våga tänka tanken när jag hört om det som drabbar folk i dess närhet och de själva som är med om det.
För närheten drabbas med om människan blir psykist knäckt efteråt.
HA nu en trevlig helg…..
Lev väl mycket ljus och mycket värme tro och hopp det får du med dig….
Kommer ni ihåg den gamla dängan…

Jaha ja nu måste man väl pröva det….jag är redan körd kanske blir frisk då.