Häxor iFokus

Häxor

Etikett: köp-sälj
Läst 925 ggr
Goranka
0

SÖKES: Lars Magnar Enoksens bok "RUNOR"

Ngn som har till salgs?

Mvh - G

[Lady-Oona]
0

Det är en jättelång adress men det kansker funkar ändå…här finns den att köpa, det är bara att klicka på min inklistrade hänvisning,  lycka till, Oona

http://www.bokborsen.se/result.php?issearch=1&ctmode=1&upphov=&titel=&beskrivn=&visa=2&sort=7&format=&fritext=lars+magnar+enoksen&x=19&y=12

Goranka
0

Tusen tack för tips, till ett i övrigt också bra ställe för den läsgirige!

Om det fortsatt är ngn annan som vill bli av med sin kopia för en billig penning, kan ni väl höra av er här ändå. ANnars köper jag den genom bokbörsens sida. Det kostade 60.- där.

Marie_Morgana
0

Nej men Goranka!! Bokbörsen är ett alldeles för stort vinstbringande företag! För att inte tala om Enoksson som gör förtjänst på att ge ut bok, fy skäms på dig;-)!

Goranka
0

Marie: Vad snackar du om? :)

Har du hakat upp dig på det där om hundringen? Du tog det personligt, aha, du tog åt dig… aj då. Låt mig då förklara så du kan få det ur världen:

Det jag ville veta var om man MÅSTE beställa för över 100.- för att ens FÅ beställa. För jag hade bara hittat 2 böcker som inte kom upp i den siffran, och det vore synd, tyckte jag då om jag då inte skulle kunna beställa dom.

Det var alltså ingen kommentar, eller kritik mot dig, eller att du har en hundring i minimipris. Det är ju vanligt förekommande i branchen.

Hoppas du förstod det nu :)

Mvh - G

LinaN
0

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

NightPhoenix
0

Står under signum Fb här på biblioteket såg den nyss när jag var ut med ett språklexikon i hyllan ha ha. Vet inte men ville skriva det bara. Fick en vision.