Någon annan...
Finns det någon annan här som kan se in i framtiden? Berätta hur ni upplever det o va ni ser o.s.v
Jag vet inte riktigt om det räknas, men förut drömde jag sanndrömmar för saken hände. T ex när mormors mamma gick bort, då drömde jag det före det hände. Hon dog när en hon åkte med i en bil som voltade.. Då drömde jag att allt snurrade runt och att hon dog sedan.. Har även drömt om min kompis granne som tog livet av sig.. Jag har uppöevt det som rätt obehagligt faktiskt, eftersom att jag aldrig, vad jag minns iaf har drömt ngt positivt.

Jag har också haft sanndrömmar. Men oftast kan jag inte se in i framtiden.. förutom med tarotkort då. Men jag är inte så duktig på det än så att jag kan se exakt :) men jag kan se på ett ungefär
Jag har lagt en del tarot på mig själv och en del kompisar och så… det har alltid stämt =0) 'Enda personen det inte fungerar på är min sambo….
Jag har också lagt tarot kort och var väldigt bra förut - allt jag sa stämde =) Men jag upplevde det som lättare att spå någon annan än mig själv =/

I regel så är det sanndrömmar. Inget jag medvetet "försöker" göra utan det händer ändå… Oftast så är det bara helt vardagliga saker som händer. Tex att jag och några vänner sitter hemma hos någon och någon säger nåt, och någon gör si och så… Fast det har hänt mindre roliga saker också. Har inget minne av själva drömmen men en gång vaknade jag mitt i natten helt panikslagen och enda jag kunde göra var att gråta och säga namnet på en kompis. Kan ju säga att sambon blev rädd iaf… Det visade sig att min kompis pappa dött då på natten..
det ä de som händer med mig baar vardagliga saker

Jag kan se framtiden när jag spår i kort.Även Tidigare liv och då ser man bilder ungefär som en tvserie.kan bara se 2 år framåt däremot;) Någon som vill bli spådd?

Jag drömmer också sanndrömmar, bara vardagliga händelser. Något som är intressant i sammanhanget att drömmarna ofta är natt/kvälls händelser och de kommer då jag sovit för lite. För mig är det inte så märkvärdigt men jag har i alla fall slutat försöka övertyga dem i min närhet att jag faktiskt drömt det.

har för mig att jag har drömt saker som hänt sedan, vardagliga saker. men jag är inte säker. kan ju inbilla mej att jag drömt det bara. för ja brukar sällan komma ihåg drömmar så noga.
försöker lära mig tarotkort men mest runor nu. fast jag vet inte riktigt om det går så bra…
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#7Vill gärna bli spådd. Så om du har tid får du gärna spå mig.
Behöver lite klarhet i mitt liv just nu.

kan med se in i framtiden i drömmar
Jag kan få varsel ibland men det är inte alltid som jag kan tyda det.ibland vänder sig magen och en bild "far förbi".
Min mor gick bort i början på förra året,hon kommunicerar ibland,oftast när jag är själv och låter tankarna gå om ditt och datt(som man ofta gör) och rätt som det är får jag en rejäl rysning i nacken och mina tankar stannar upp,för att veta vad hon menar får jag likt en video backa i tanken,när rysningen i nacken blir som intensivast får jag stoppa och klura ut med hjälp av styrkan på rysningen.Det är oftast släkt och vänner hon undrar över och är orolig över.Jag har till och med varit tvungen att åka hem till en släkting och kolla att allt varit bra.(till en som min mor värnade väldigt mycket om)innan rysningarna släppte.
Själv "läser" jag av katter väldigt bra. Ex. har en katt ont i magen behöver jag bara titta på den för att få veta.Det gäller inte alla katter,bara dom som vill.

Usch, jag säger Hjälp! till mina vänner, för jag hade en MARDRÖM i förra veckan, där jag drömde att: jordens axel hade vridit sig några grader, så att det nu var snö och is, där det aldrig tidigare hade funnits detsamma och översvämningar där det tidigare hade varit hav, det grönskade där det hade varit öken och där människorna hade odlat och bott i tiders evigheter var det numera obeboeligt,
Jag vaknade upp alldeles kallsvettig och ville verkligen inte ha den här drömmen.
Snacka om min ångest när jag steg upp i morse och såg att temperaturen hade stigit till +4 grader C. i Göteborg, i augusti, jag svimmar. Kan inte minnas om DET har hänt förut under min egen livstid.
Även inatt har jag plågats av mardrömmar, varthän har tryggheten tagit vägen?
#13 Fy då…Du kanske bara har fått en föraning om- som en bekräftelse på vart det håller på att bära hän med jorden…..Dessa klimatförändringar ska vi nog att att ta på allvar, som redan är på gång!!! 

#14, Jag vet och jag VILL inte tänka så. Men tyvärr är det nog inte möjligt längre att bara stoppa huvudet i sanden som en struts och låtsas som om det inte angår mig.
Mitt lilla bidrag är att hjälpa till med ideellt arbete så att vi kan sponsra att Arvol kan komma till Sverige. Så alla som inte ännu har hört eller sett honom passa nu på den andra veckan i oktober. Den 10/10 i Stockholm, samt den 13/10 i Göteborg. Moder jord är ju hans hjärtefråga, så det passar väl oss häxor alldeles utmärkt. Hans skall tydligen ha en stark karisma.
**Hej! Har just börjat kan inte spå eller se i kort,har ochså blivit varnad från andra sidan att inte ha kort kanske för att jag inte är så bra att tyda dom! men om man ställer frågor om olika saker så ser man som filmer på människor,djur landskap hus man kan ochså se hur det ser ut inuti huset, mm.mm har ochså sanndrömmar och i bland dyker det bara upp människor utan vidare. En dag så dök det bara upp en man han presenterade sig visste inte vem han var? Men han satt sig bara lungt i soffan han tillhörde kanske lägenheten kanske bott där innan men jag hörde hans namn och efternamn tydligt. Tror inte att han behövde hjälp över, tror han hade sett ljuset.
**

Sanndrömm och sandrömmar……………
Njae men ibland känner man på sig en sak sen händer det typ som ett sjätte sinne….
Det har väl hänt och att saken känns som man gjort det förut som en dejavou upplevlse . När man sitter i soffan sen bara uppenbararsig ngt . Som man känner igen situationen som man gjort det innan och ser ett ljus på ngt vis.

Jag är clairvoyant,clairsentience,clairaudience-klarseende-klarkännande-klarhörande, så jag kan se höra framtiden, sen så har jag fjärrsyn, vilket är det svåraste att kontrollera, det är som ngn tidigare här beskrev tror jag, jag är som en videokamera som ser-hör-känner, det kan vara alla slags olika platser på denna jord-andra dimensioner, ibland det förflutna, detta stadium är också det stadium då man kan "kliva ur sig själv" vilket jag har gjort många gånger.Jag har också auraseende-externt alltså med "öppna ögon", med mitt klarhörande så är det interna och externa ljud, mer externa ljud, alltså jag kan höra andar-folks tankar-mina guider osv, Det är en av de jobbigaste gåvor jag har, för jag kämpar just nu på att skilja mellan de olika dimensionerna-de goda har ljusa-pipiga röster-de mörka har mörka röster.Dessa gåvor kommer jag endast använda inom ett limiterat område, jag kommer inte och vill inte bli ett medium, skulle aldrig ta betalt för mina gåvor, de finns till för att hjälpa mig och andra-inte för att ta betalt av dem, det är oftast då gåvorna försvinner.Jag använder mina gåvor för att forska och hjälpa mina närmsta om de vill ha hjälp, jag har gjort lite ghosthunting, men det är om ngn närstående har haft nån ande som inte ska vara där.Tjingeling!

#16 och #18 ni har fått till er att inte använda er av kort, samt att ta betalt för gåvorna, HURRA, jag är inte helt ensam.
Hur fick ni det till er; jag fick visioner och mina guider tog kontakt med mig, väldigt tidigt. Redan som 10-åring hade jag mina första STARKA visioner och som 8-åring en NDU, som har påverkat hela min livsinställning
Om ni inte vill skriva offentligt så får ni gärna skriva privat, till mig.

Jag brukar drömma sanndrömmar och även känna på mig om det kommer att hända något: Om jag drömmer sanndrömmar är det aldrig något bra utan alltid dåligt. Och om jag känner på mig att något ska hända så blir luften laddad av energier och det känns som att det blåser orkan eller att jag bara instinktivt följer känslan av det jag känner behövs göras, ungefär så.
Kraaaaaaaaaaam och ljus kärlek/Vinga
Jag anser absolut att jag har ett sjätte sinne, som jag många gånger önskat inte hade gjort sig påminnt.
I vardagen yttrar det sig till exempel i "lightversion" genom att jag hör på signalen vem det är som ringer, det är ytterst sällan jag har fel. I de flesta fall en släkting eller bekannt har avlidit har jag fått budet innan någon har underrättat mig.
Jag tror att många gånger när man har fått ett dödsbud innan man har blivit underrättad av någon, alltså inte bara jag, handlar det inte om man har ett sjätte sinne eller inte utan att det är den döde som tar kontakt, lämnar en sista hälsning, what so ewver.. Alltså kan vem som helst få ett bud. När vi får en påhälsning längre fram, hur kan vi med all säkerhet veta att det förhåller sig så och inte att vi läser in tecken i någon företeelse och tolkar det så som det gagnar oss, bara för att vi så gärna önskar ett tecken? Visst är det intressant att disskutera, när man ser det ur ett sådant perspektiv?!