Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 3008 ggr
[Hana]
0

Svart katt

Hej, jag såg en dag en svart katt med gröna ögon, som kom fram och jamade. Katten såg lite nervös ut, så jag gick fram och klappade den.Katten var otroligt söt.

Nån som vet vad en svart katt kan betyda?

Bäretta gärna om era upplevelser! Intressant att läsa!

skogsgubben
0

En svart katt kan helt enkelt bara betyda att det är en katt som är svart. En katt är en katt. Flört

Ceriadwen
0

Jag tror inte det beyder något speciellt att stöta på en katt, vilken färg den än har, med det inte sagt att det inte är väldigt trevligt. Skrattande Dock finns det ju massa skrock om katter, som att det betyder begravning om en grå katt tvättar sig inomhus etc. Men det är som sagt bara skrock. Iallafall i mina ögon.

Mariana-clarissa
0

Jag tror att katten var mycket kontaktsökande..

Svarta katter brukar tycka om närhet men med respekt…

Att den hade gröna ögon betyder bara en sak….

…det var en riktig spjuver

[Hana]
0

Nej jag vet det #2 och #1, ville bara veta, vad katten betyder (det kanske låter lite konsigt, men jag har svårt att förklara.)

night-bliss
0

Jag är helt säker på att katten var glad och se en snäll människa och manade  "vad står du där för när du kan klappa och klia mig bakom örat " :)  Och du gjorde väl katten och dig själv glad när du klappade den?

Katter är helt underbart charmiga!!

Lisa-E
0

Det jag har hört  är att katter står för intuition och att dom stärker kontakten med oss själva. Jag kan varmt rekommendera boken Djurens språk av Solöga.

Kram Lisa-E

Tunrida
0

Katter är underbara lärare. :-)

[Hana]
0

ok

Vinga
0

#7 Oh ja det är de verkligen och underbara sötisar och så vackra och roliga och keliga men bara när de själva vill-helt underbartGlad Älskar KissarGlad

Kraaaaaaaaaaaam och ljus kärlek/VingaGlad