Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2003 ggr
LinaN
0

Shamankurs 12-14 okt

GRUNDKURS I SHAMANISM
12-14 OKTOBER I ESKILSTUNA
med Thomas Eriksson

Kursen lär ut hur man genom att använda urgamla shamanska tekniker, med t.ex. trumma, skallra & sång, kan komma i kontakt med andelärare, kraftdjur och den inre sidan av naturen för att t.ex. bota eller söka svar på frågor.

Kursen tar upp lite om shamanismens världshistoria och hur det kan komma sig att den är i livet än idag. Sedan talar vi om ”shamansk attityd” och hur man kan se på världen med andra ögon och inte gå så hårt på jorden. Synen på sjukdomar och behandling tas också upp men är inget vi går in närmare på.

Kursens fokus ligger på att praktiskt få egna upplevelser, direkta erfarenheter och handfasta tekniker att arbeta vidare med på vägen. Inga förkunskaper krävs.

Kostnad: 1100:- inkl fika + lördag lunch
Anmälan (bindande) skickas via till trolltrummanSNABELAhotmail.com. Sista anmälningsdag 6 okt.

Väl mött!

För mer info, ring kontaktpersonen i Eskilstuna: tel. 0705-43 81 03

----------------------------------------

----------------------------------------

Min erfarenhet av Thomas är väldigt god, han är en varm och pålitlig människa som jag under en längre tid haft telefonkontakt med nu. Jag har redan anmält mig till kursen och ser fram emot den. Hoppas bara att vi kan bli ett gäng till :)

Alla är välkomna! Både med och utan erfarenhet av shamanism sedan tidigare!

mer info finns på Trolltrumman

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

zeretki
0

Jag har inte arbetat med Thomas men känner honom litegrann och jag har en känsla av att han är en trygg och pålitligt person som många nybörjare skulle kunna lära sig mycket av. :)

LinaN
0

*nicka*

Ochpå det här viset kan han också nå ut till flera personer än bara de som hänger på trolltrumman!

Tycker man ska hjälpa till o "promota" seriösa kursföreläsare, är så evinnerligt trött på att höra från folk som blivit besvikna/lurade på pengar hos oseriösa kurshållare….

Sånt ger de bra dåligt rykte…. :(

Men iaf, jag ska dit! Hoppas folk från häxor.ifokus också kommer!

NightPhoenix
0

Låter som en väldigt intressant kurs LinaN. Ja det är de bra och seriösa kursledare man vill höra om :-)

Ha en härlig kurs och snälla berätta lite här sen hur det var *nyfiken*

LinaN
0

Jodå, rapport kommer! :)

Ser fram emot kursen, och att äntligen träffa Thomas, har ju snackat med honom av o till på telefon ett bra tag nu och han är en god vän som håller en på tårna så man itne somnar :P

kommer ev även lägga upp bilder på från kursen sedan!

skogsgubben
0

Ja jag ser fram emot att läsa om denna kurs. Själv har jag ingen erfarenhet av Thomas. Däremot har jag gått kurser hos Staffan Ljung.

LinaN
0

Kan skriva en artikel som ni får lägga upp när jag väl komemr hem igen :)

NightPhoenix
0

Ja gör det LinaN :-)

Coturnix
0

-Det blir intressant Lina!

zeretki
0

Vill verkligen rekommendera denna kille, eftersom han är BRA och seriös. Finns många skojare därute, ska ni gå på en kurs i shamanism så är detta en bra chans! :D

Goranka
0

Sista anmälningsdag var ändrad till 10 okt såg jag ;) det fanns tydligen en del platser kvar också.

Goranka
0

Dessutom hörde jag att man fick 100:- rabatt om man sa man hade sett annonsen på Häxor i Fokus!!

Sant faktiskt.

zeretki
0

#11  Jaaaaasååååå? *fnissar*  Sa jag att det var en schysst kille som höll i kursen? Hur mycket rabatt får jag då? Oskyldig

Goranka
0

Ju mer du smörar, säger han, ju närmare gratis kommer du ;)

Bjuder du dessutom på smörindränkt biff ska han ge dig en handplockat stenåldersgammal rosenkvarts.

Goranka
0

Sista anmälningsdag är idag BTW - det finns 4 platser kvar!

LinaN
0

Tjohooo!

Idag bär det av till Eskilstuna!

Allt är packat o klart! :) Ska bli skoj o komma iväg litet!