Föreläsning om häxor
…det är vad jag ska ha i Borås hos Spiritualisterna där i morgon onsdag12/9, Värmlands gatan 25 (baksidan av huset)…det börjar kl. 18.30 men jag vet inte vad det kostar. Om du bor i närheten kanske du skulle tycka det var roligt att lyssna, om du kommer så kom gärna fram till mig och berätta vem du är…..
Lady Oona

Kan du inte föreläsa i Uppsala med? Jag menar om intresse finns. Det finns ett intresse hos mig i alla fall.
Och jag tror att jag vet en tjej till som är intresserad men det ska väl till flera kanske :/
Hej, när jag föreläser är det oftast en förening eller org. som har anlitat mig…det händer ibland att en privatperson samlar ihop ett gäng å så kommer jag…vill du veta mera så skriv till postlådan,
Kram Lady O

Lady-Oona, skulle inte Du kunna ta och spela in en föreläsning så att man kan få uppleva det utan att lämna skogen.

Ja det skulle jag också vara intreserad av! Jag har försökt hitta lite föreläsningar och så på nätet eftersom att det inte händer så mycket runt omkring Kalmar. Skulle vara så kul att få se en föreläsning.