Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 864 ggr
Lina-Marie
0

Taktil stimulering...

Hej allihopa!

Fick en sådan stark känsla igår när jag var med som frivillig av praktisering av taktil stimulering. Jag kan använda en del av det själv och tycker det är roligt att massera. Men det är sällan jag själv blir det.
Så igår när en av nybörjarna började massera mig (bara händerna) så fick jag som en stor kall våg över mig. Jag blev ledsen och jag fick ont i magen. Nått var så otroligt fel! Jag försökte att grunda mig och samla energi där jag satt i stolen och försökte både bli varm igen plus skicka över lite till min massör. Tänkte ifall att det var han som var så pass ledsen att han förde över det till mig.

Någon annan som har haft någon sådan upplevelse?

När jag masserar någon brukar de som jag ger massagen till, sluka all min energi så det har hänt att jag har fått avbryta pga. av att jag har hållit på att svimma. Jag känner även genom min massage när någon har ont någonstans. Självklart behöver de inte säga: aj, för att jag ska känna det. Men det är konstigt vad en massage och lite berörning kan få en att må på så olika sätt.

Skriv gärna om er massage erfarenheter!

isnornin
0

Jag har fått taktil massage mångagånger, helt fantastiskt! Jag har varit med om en gång när jag sluka all energi från massören. jag mådde bara så BRA!! Hon som gav mig massagen var inte berädd på att en sådan "liten person" som jag (tyckte hon) kunde ta så mycket energi av henne… Hon fick lov att gå hem o lägga sig, och jag svävade på moln resten av den dagen! Jag bara fick lov att ge henne en stor kram dagen efter och säga tack/förlåt:)

MVH Isnornin