Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 645 ggr
Coturnix
0

Ufo-kus

Uttrycket har avbrutits / Du har ett tvetydigt lösenord

Detta drabbar mig och jag undrar om det är bara jag som har det så här? Det är hemskt! ;)

Idag tog det en HEL halv timme innan jag blev insläppt! Och jag har skrivit om inlägg tre - fem gånger för att det står att mitt UTTRYCK avbrutits!

Dessutom! Har jag utan egen förskyllan( vad jag vet) blivit förvandlad till "tjej". Jag vill att det ska stå KVINNA / (ja jag vet, man kan inte välja det)

Kära någon! Är det fel på min dator eller är det bredbandet (som är en lina som hänger mellan träden)?

OCH!!! Det finns numer en sajt iFokus som heter förhäxad, men den har ingen Sajtvärd!!!

Ps. det finns ej heller någon dagboksinläggsavisering sedan tid tillbaka. plus att besökslistan har reducerats hårt!

SagaSimone
0

Jag kan inte skriva dagboken…snyft….

Vinga
0

#1 Inte du heller??Förvånad Jag skrev men det bara försvann när jag publicerade det och det blev helt tomtFörvånad Hmm underligtFundersam

Bappho_
0

Jag har haft problem med att komma in på Häxor överhuvudtaget idag. På alla andra forum på iFokus har det gått finfint, men inte på häxor inte.

lightseeker
0

jag får inte heller lov till att skriva i min egen dagbok, eller registrera mig för att skriva till mina vänner osv. i perioder, sen funkar det igen, för att åter försvinna. Man blir ju totalt osäker på om man överhuvudtaget existerar till slut, Jobbigt det här!

zeretki
0

Hehe, oj så konstigt det kan bli! :D

Jag, förhäxad kommer snart tror jag. Den handlar om TVserien Förhäxad. :)

Coturnix
0

#5 Är det "Jag" alltså Du som kommer snart? med en sajt som heter förhäxad?

zeretki
0

hehehe, neeeej! Det blev bara fel där! *asgarv* Är lite trött nu. Inte min sajt alls. :P

NightPhoenix
0

Ja det var bara knas igår. Trodde jag blivit avstängd och kände ett litet hugg.  Jag vill också vara kvinna Coturnix Skrattande

Iram
0

Det dyker tyvärr upp en massa buggar nu, har för mig att det är i och med att iFokus håller på att förbättras. Jag kan skriva på värdsajten om era problem, så att killarna som byggt upp iFokus vet om det.

FörhäxadIfokus har en Sajtvärd, hon heter Malin. :-)

Coturnix
0

#9 Underbart! Allt är i sin ordning! (Jag läste VÄRLDS-SAJTEN) ;)

lightseeker
0

vad? finns det verkligen en sida som heter förhäxad, här, för oss häxor?