Ny här!
Jag är ny här och tänkte skriva lite om mig själv.
Jag heter Helené, är 19år och bor i Kristianstad. Jag tror på övernaturligt, gillar djur och ska bli frisör. Jag är skriven i kristna kyrkan, men tror på min wicca tro. Jag är en egenperson när det gäller wicca tron och uppfattar tron på det sättet jag känner är bäst för mig.
Har haft det jobbigt i mitt liv förut och därför har jag börjat meditera nu på allvar. Mitt liv går framåt och jag älskar att sitta på sådana här forum där man känner sig välkommen och kan få hjälp inom ämnet som tex här med häxor.
Jag är enormt envis, men har lätt att ta till mig lärdom av de som har mer erfarenhet. Jag hoppas att jag är välkommen här hos er. Så Hej på er alla!:)

hej, helen och välkommen hit. Jag bor i göteborg och är medelålders (jätteskönt) har befunnit mig på toppen av mitt liv, nu i sex år.
Jag är animist och häxa, har känsla för jord och vatten, känner också in det förflutna, framtiden, andar och naturligtvis naturandar.
Har fått hjälp av några få, nära vänner, att förstå att det alltid har varit så här för mig, men har accepterat det fullt ut, sedan jag blev medlem här.
Jag har också haft ett jobbigt liv bakom mig, men numera är det transformerat till erfarenheter som jag har med mig in i nuet, för att bistå andra och mig själv.
Hej Helené och välkommen hit! Hoppas du ska trivas här. Här finns många trevliga häxor och mycket intressant utbyte av tankar och idéer! :-)

Välkommen :)

Välkommen! Trevligt med en till Kristianstadstös här 

Hej!

Välkommen hit, kul med en ny människa att lära känna 

välkommen :)
Välkommen!
Välkommen och kul att se dig, Kul med en till wiccan :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Tack allihopa:D Varmt välkommande här:)

Hej hej
MVH Isnornin