Välsigna nytt förhållande
Hej på er allesammans :-) mitt namn är Katja och jag har nyligen ingått i ett nytt förhållande med en trevlig och underbar man. jag trodde inte att kärleken kunde titta in såhär sent i livet, eller sent och sent, jag är "bara" 44… men jag trodde att den biten av livet var över för mig fram tills nu :-) nu när barnen är utflugna och jag har tiden och orken för en man känns detta alldeles perfekt och jag är över öronen kär och jag vet om att mina känslor är besvarade. därför har jag funderat och tänkt på att göra någon slags spell för att välsigna mitt nya förhållande… :-) med tanken att ge oss bästa möjliga för framtiden, bädda för våran relation ihop :-) har ni några idéer om en spell jag kan göra? gärna med rosor för det tycker jag mycket om :-) tack och ha en fortsatt bra dag /Katja :-)
Jag kan tyvärr inget sånt, men jag har däremot bett änglarna att välsigna mitt förhållande och sprida ljus och kärlek över den 🙂
When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈
🌺Änglar IFokus
ja om jag var du skulle jag kanske tända ett ljus i vilken färg som nu står för kärlek för dig sen kanske be dina förfäder och eventuella gudomar du kanske tyr dig till att vara med er i förhållandet och välsigna det för er bådas bästa och lycka och visulera er framtid ihop som lycklig och sund för er båda hur du nu vill se den… eventuellt kan du gnida in ljuset med saltvatten eller olja med lite salt i för att representera rening och att hålla negativitet borta
lycka till i ert förhållande vilket som!=)
jag tror man ALDRIG blir ''för gammal'' för kärlek och lycka
Varför inte laga en måltid med passande ingredienser =) dedikera ljus och/eller vin i förväg och dela under måltiden =)