Häxor iFokus

Häxor

Etiketthuskurer-brygder-och-recept
Läst 3319 ggr
Frosstis
0

magi på djur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan man använda magi på djur? för min kanin har stukat tassen.. och jag skulle vilja göra det helt eller iallafall läka fortare så han inte har ont! vet ni vad man kan göra? eller kanske kan ni göra det över internet?

[Appelqvist]
1

Vet inte om mitt svar passar in på Häxor.ifokus, men healing är ju väldigt effektivt enligt mig :)

Blodfot
0

finns än sajt om healning

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Hex]
2

#0 om kaninen har stukat foten, så borde du nog vandra i väg till djurdoktorn som får titta på tassen. Ingen vill ha ont!

Bara Anna
0

Precis som Hex skriver, börja i rätt ordning: Veterinär först, ev. magi och healing sedan. Av främsta anledningen att om du minskar symptom etc mha healing t.ex så finns ju risken att detta mörkar symptom och du kan då riskera felaktig diagnos hos veterinär om du väljer att gå ditsenare… Reiki sägs kunna göras på distans och på djur, iså fall behöver du kontakta en reiki-healer för detta.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Kuutar
4

Vi får hoppas att just denna kanin redan har fått hjälp av en veterinär, eftersom den skadades i maj förra året;-) Allmänt borde det vara självklart att alla möjligen smärtsamma/allvarliga skador på djur (inklusive människor) ska ses över av en veterinär/läkare, innan man försöker påskynda läkningen med hjälp av magi eller någon sorts healing.