drömmar som blir verkliga
Så… Dom flesta kommer säga att jag borde läggas in på ett sjukhus för galningar. Jag har upplevt några väldigt märkliga saker.
Varje dag skriver jag ner vad jag har drömt om.
Jag och mina klasskamrater var utanför ett rött hus och pysslade med textiler. En av dom spillde något på mig… Då kom det, en känsla jag aldrig har känt förr. Jag har ju drömt om det här några veckor förr. När jag kom hem så var hela händelsen beskriven i detaljer.
Eller när jag drömde att jag befann mig i ett badkar fullt med blod. En vecka efter blev min cancersjuka mormor döda i badkaret.
En annan gång drömde jag att någon som stod mig väldigt nära var med i en bilolycka. Två dagar efter omkom han just i en bilolycka.
Någon som kan förklara? Det brukar hända ganska ofta.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Yes!
Det inte så märkligt! det är s.k. precognition…"att kunna ser i framtid!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Precognition
#TS Då tycker du kanske att denna artikel kan vara intressant: http://haxor.ifokus.se/articles/52b308f7ce12c427430039cb-kort-om-spadom-i-den-nordiska-trolldomtraditionen?articles-1
=)
Tack så jätte mycket för hjälpen!!
Asså.. Det börjar faktiskt bli riktigt läskigt.
Jag skriver ju ner mina drömmar. Idag hände exakt samma sak som jag har beskrivit i drömboken. "Jag var på ett möte med en trevlig familj. Dom serverade kakor, huset var stort och städat… Vi pratade om hundar, möss och lite annat".
När jag var på väg hem så insåg jag att jag träffade dom och deras döttrar på ett kollo, för 5 år sedan.
Jag drömde att jag var på en strand och ristade in något i sanden, en cirkel runt något jag inte kommer ihåg vad det var, sen nästa dag läser jag för första gången Solomon i bibeln om samma händelse, nån som var med Gud när jorden skapades. Jag såg en våg komma mot mig och förstod att det var Gud som ville att jag skulle sluta men jag "sa" nej, då kom vågen..
En annan gång kom jag till en ö där det var en familj (negrer) som var krokiga i sin kropp, jag bad Gud att de skulle få mat men när jag vaknade tänkte jag att jag skulle bett Gud istället om att de bli friska från sina åkommor..
Jag har också sådana drömmar. Det jobbiga är ju att man inte vet om det är en vanlig dröm eller en sanndröm förens det händer. Vilket gör det extra läskigt att få mardrömmar :(
0#
Hej!
En sak som jag reagerar ofta på är hur folk ger råd till folk att de ska läggas in på sjukhus och hur knäppa folk är. Jag tror att det är en projektion över deras egna problem som de inte har tagit itu med.
Att drömma om saker som sedan sker i verkligheten, kan inte det vara ett sätt för ditt sinne att förvarna dig om hemska saker som kommer att ske så att du får en möjlighet att förberedda dig.
Att uppleva det om din mormor är fruktansvärt och chockerande. Jag hör bara om det. För dig måste det ha varit svårt. Verken du eller din mormor är värd den upplevelsen.
Hoppas du kan acceptera din unika gåva och använda den för att hjälpa dig i livet.
kram från Hex