Tankekraft?
Hej, jag har sökt väldigt mycket på interner på olika sidor om just tankekraft? JAg är väldigt intresserad av de men jag under om man verkligen kan påverka att olika saker händer, antingen med tankekraft eller en någon annan sorts formel. Men fråga är de, kan man få ett ljus att slockna/tändas? Kan man få vinden att av ta eller blåsa hårdare? Kan man göra vatten varmare och kallare? Kan man få växter att börja lev igen och prata med dom? Om de nu är möjligt, så kan väll ni som kan de kontakta mig i meddelande?:) tack i förhand!
Det finns mängder av inlägg om det här, av unga nybörjare. Använd sökfunktionen så kommer du att finna. Fram tills dess säger jag att nej, jag tror inte att det är möjligt förrän jag har sett det. Eller rättare sagt: jag tror det inte förrän jag sett det på riktigt, för sett det har jag, men aldrig utan att det visat sig vara fusk.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Varför inte prova själv, Lovisa!🙂 Mycket kan vara möjligt om man tror på det!
Att prata med blommor är mycket enkelt, det har jag praktiserat i alla år. Man behöver inte vara häxa för att klara av det.
Det gäller bra att prata på. Och dom pratar med dig! Men det är inte alltid så roligt dom säger…eller rättare sagt dom säger något annat man själv tror att dom skulle ha sagt…
Jag tror man måste ha ett (bra) syfte med olika förmågor.
Varför skulle du t ex vilja att få vinden att blåsa hårdare eller mildare? Varför?
Hukka Salko var en trollkunnig som kunde en del och en dag när han hade besök av en pojke som tyckte att trollkonster var strunt bad han pojken se ut genom fönstret och se vad han kunde göra med blotta ögat. "Gossen såg hur trädbockar som stod på gården kastades omkull på marken, en efter en."
Det finns otaliga berättelser om trollkunniga som gör oväder. Ganksa vanligt.
Är det sant? Tja, det är en trosfråga och personligen tror jag att det finns en och annan som kan göra en hel del.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
för en själ är allt möjligt
Du Är Trygghet