Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 699 ggr
black#1
0

Ge någon mod?

Som rubriken antyder - någon som vet hur man gör för att ge någon en extra dos mod och ryggrad? Vi behöver alla det ibland, men min killkompis går igenom en väldigt tuff tid och behöver hjälp för att orka stå emot påtryckningar utifrån och dåligt självförtroende. Han har dejtat en kvinna i hemlighet under snart ett år för att han vet att det skulle bli problem med omgivningen eftersom hon är ganska mycket äldre än han. Under tiden har han låtsats att det inte är allvarligt menat, bla bla bla, men har känslor för henne. Jag är inte ens säker på om han har vågat säga som det är till henne, men jag lider med honom. Finns det något jag kan göra för att hjälpa honom? Han tror inte på magi, så någon placeboeffekt i att bara säga att jag har gjort något för honom kan det nog inte bli.

Bara Anna
3

Var hans vän? Lyssna på honom? Stötta honom….

Har han överhuvudet taget bett om din hjälp i detta fall? Det brukar sällan rekommenderas att utföra någon form av magi eller energiarbete på någon som uttryckligen inte har bett om det!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

black#1
1

Såklart. Goes without saying. Jag är den enda som har vetat om hela historien det här gångna året.

Ja, han har frågat, fast på ett mer skämtsamt vis.

Bappho
2

Själv använder jag mästerrot som lite extra ryggrad när jag är i situationer då jag vet att jag behöver det.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax