Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1028 ggr
Praefatio
8

Och vinnaren är...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kuutar med sitt bidrag "Samisk trolldom och läkekonst"!

Grattis! Kontakta mig med din adress så skickas en flaska kärleksbrygd till dig. Glöm inte att säga om det är män eller kvinnor du vill trollbinda!

…och till er som inte vann, frukta icke. Det kommer en ny tävling inom kort, håll ögonen öppna!

[stass]
1

Grattis Kuutar!

Kuutar
2

Tackar:-) Vet exakt vad jag ska göra med den :-D Nu hoppas jag att artikeln blir till!

Ceriadwen
1

Gratulerar! :)

Ganna
1

Grattis! Glöm inte att tala om huruvida hänget ska vara rosa eller lila också! :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

dennas
1

Grattis och tack för en bra idé.

… och lycka till med vinsten. ;-)

Kuutar
2

Tackar;-) Har informerat Praefatio! Känner mig mycket hoppfull inför detta nya lyckosamma år ;-D

FemFem
0

Grattis! 😃 Inte det jag röstade på men det blir nog superintressant ändå! Förresten var det så svårt att välja så det kunde lika gärna ha blivit detta, allt verkade ju spännande!

Ahradia
0

Grattis!

Witches don't get mad, they get even.

fridelfina
0

Grattis! Bra val!

Kuutar
0

Tackar, tackar ;-)

Kuutar
7

Nu har jag fått hem mitt lyxiga magiska pris! Känns verkligen som kärlek i miniflaska, kommer att använda tinkturen med andakt:-) Tack Ganna, Stass och Praefatio!

Ganna
4

#11 Roligt att höra & varsågod!

Kom bara ihåg att om du använder hänget, är det bra att kolla korken ibland; skruvkorkar av det slaget kan gänga upp sig av vibrationer. :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~