Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2086 ggr
inca
2007-08-14 09:28
0

Regnbåge

Igår när jag var på väg till min pappas stuga så pratade jag med Gudinnan. Jag hann inte åka in till gudinnetemplet i Söderhamn så jag pratade därefter skogsvägen istället och sa om hon ville säga mig något så fick hon gärna ge mig ett tecken eller ett budskap och när jag kommer upp för en liten backe tittar jag mot himlen alldeles där vägen till stugan svänger in ser jag en liten regnbåge, det gick inte en minut så fanns den där bara. Den var bara synlig en liten stund så försvann den.

Jag har läst lite om vad regnbågen står för nu så jag vet vad hon ville säga :) En liten bonus gav hon mig också då en hare skuttatde iväg från ett av landen när jag kom.

Bappho_
2007-08-14 12:16
0

Jag såg också samma regnbåge. Eftersom det var så mycket solregn här i Söderhamn igår så var jag och min dotter ute och letade regnbågar. Men det blev bara en och den syntes bara ett litet tag.

inca
2007-08-14 12:22
0

Du och jag och regnbågen :-)

Coturnix
2007-08-14 12:42
0

Fantastiskt!

varulven
2007-08-14 20:57
0

härligt! :)

Bappho_
2007-08-14 21:23
0

Jag passade på att rena mig i regnet för det var ju så härligt och varmt.

inca
2007-08-14 21:45
0

Jag med det började regna när jag cyklat en liten bit det var underbart och jag tänkte på Moder Jords tårar.

inca
2007-08-14 23:09
0

Regnbåge: Över hela världen är regnbågen ett av de mest universiella tecknen för välsignelse. Regnbågen välsignar dina företag, dina relationer och dig själv. Den är ett meddelande från den andliga sfären att du färdas i rätt riktning och att du är välsignad och vägledd på din färd. Den är en mycket stark symbol för glädje, festligheter och fullbordan. Om du har varit inblandad i en problemfylld situation är det här ett tecken på fullbordan och nytt hopp. Den signalerar slutet på misströstan och svårigheter.

("Vägvisare - Universum viskar till dig" av Denise Linn)

För mig är det ett tecken, ett svar från Gudinnan att hon är md mig eftersom den visade sig direkt efter mitt samtal med henne. För någon annan kan det betyda något helt annat :-)

lightseeker
2007-08-14 23:21
0

#7 det var verkligen en fin förklaring på vad regnbågen står för. Igår var jag och lill-trollan ute och när vi kom hem fanns det en mastodont-regnbåge som täckte, typ hela himlen. Vi måste vara i övermått välsignade då och våra bekymmer kanske har äntligen kommit till vägs ände. Tycker bara att det märks på människors positiva attityder omkring mig, idag.

Tunrida
2007-08-15 15:54
0

Vilken underbar upplevelse Inca! Förstår att det måste ha känts speciellt. :-)