Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 976 ggr
valeriana
0

Öka utstrålning

Hallå!

Jag är fruktansvärt ny på detta område, men undrar om det finns något sätt att öka sin "utstrålning"? Alltså att få folk att tycka man är extra attraktiv/karismatisk. Menar inte som kärleksmagi, mer som en liten boost för att få folk att tycka om en!

dolfen
4

Ett väldigt ohäxologiskt tips är att lyssna på vad människor säger och sedan visa att du bryr dig genom att komma ihåg det de har sagt. 🙂
Häxempelvis. (Exempelvis.)😉

valeriana
1

#1 Haha 😉

Det jag menar är väl lite mer som någon ritual, amulett eller liknande som kan öka utstrålningen dagar då man behöver det lite extra!

dolfen
2

Förresten… har inte "århundradets komet" redan blivit uppslukad av solen typ runt den 28/11. (Jag bara bråkar! Snällt.) 😎
Den troddes ju bli ljusstark, men den blev tydligen en flopp. (Ljusmässigt.) En stor framgång för forskarna dock.

Tänker på ditt nick. 🙂 Det mest passande nu (om man tänker på århundradets komet) kanske vore "Kometenbrinner" (i solen).

Jag kan inte låta bli att bråka (snällt) just nu. 😇

valeriana
2

#3 Åh trodde kometen överlevde sin resa förbi solen? 😕

Mitt namn syftar då faktiskt på en låt, och inte en verklig komet. 😉

[stass]
2

TS du kanske hittar någonting här: http://www.luckymojo.com/spells.html

prova att googla" hoodoo attraction bath spells", "karisma bath spells"

tänk på att om du hittar ett recept du vill prova så kan du göra en mindre flaska med "dekokten" och använda som ansiktsvatten eller liknande om du inte hinner med att bada alla dagar.

valeriana
1

#5 Ja men tack! Precis något sådant jag letade efter.

Jinaum
1

#1 Ville bara inflika för jag kände det var roligt och passande:
"Headology!" - Momor Vädervax /Weatherwax

Från Terry Pratchetts discworld böcker, en av hans främsta häxor.