Någon som kan förklara ?
Jag har sedan barn "låtsas" ha varit en häxa. Jag hittade en gång i tiden en bok där det stod olika trollformler för häxor. Men sedan gick åren och jag intalade mig själv att allt bara var nått påhitt som barn.
Jag har alltid varit en person som drömmer saker som inträffar, haft en otroligt bra magkänsla som säger till mig när jag ska göra saker och inte. Har någonting försvunnit kan jag känna på mig vart saken är och hitta det. Jag är en person som sprider mycket energi till andra men känns som jag aldrig får någonting tillbaka.
Jag har lätt för att ta åt mig andras känslor även om jag inte känner personen, det är oftast känslor som sorg, ilska som jag känner av som mest. Jag kan även få ont på vissa ställen i kroppen från ingenstans och ha riktigt ont som sedan försvinner och jag förstår inte om det är min egen smärta eller någon annans jag känner av?
Mina fråga till er är, är detta ens undermedvetna som spökar eller är det någon övernaturlig förmåga?
Jag skulle säga att du drömmer sanndrömmar. Alltså, vilket betyder att du förmodligen är synsk. Du är väldigt mottaglig för andra och öppen, och har troligtvis en medial förmåga som är värd att utveckla :)

Ja, det är något jag funderat ofta på om man kan vara. För det är ofta mina drömmar blir till verklighet nästan lite läskigt och så får man deja vu känsla som att man redan vart med om det en gång. Tack så mycket för ditt svar!
Du behöver inte vara rädd för det, men det kan vara bra så att man vet i förväg vilken dröm som blir sann. :)

#3 Det är det jag aldrig riktigt vet, men det kanske är något man lär sig att förstå ?

Jag är också en riktig skicklig kortspelare haha, jag spelade mycket kort i cirka 2 år och ett spel som kallas för bluff om det är någon som har nån aning om vad det är för spel? Som man hör på namnet så går det ut på att man ska lägga sina kort och bluffa om vad det är för kort som ligger i högen. När min självkänsla blev som starkast under spelomgångarna så satte jag alltid dit alla på att de bluffade medan jag själv alltid kom undan. Vet inte om det har med att gör att jag kunde läsa av människorna jag spelade med och se när de ljög eller om det bara var tur? Det var inte bara under en spelomgång utan oftast jämt och tillslut fick jag inte vara med och spela och alla gick emot mig för dom påstod att jag fuskade haha..
Tja, just i kortspel brukar jag låta bli att använda min inutionsförmåga. ;) men jag brukar oxå alltid vinna i just kortspelet bluff, eller som vi kallar det, bluffstopp.