Minns någon Dcpower?
Det e jag fast jag har raderat mitt gamla konto å bytt ut mot detta för jag har startat ett nytt liv mer balanserat å harmoniskt! Sysslar INTE med varken svart magi elr satanism :)
Ville bara göra ett avslut på det som jag skulle gjort vid 2009 men gör det nu samt att jag ville lämna ett litet medddelande här om hur jag har det idag 4-5 år senare! Å jag mår toppen p har en stark livsglädje å känner inget sug till det destruktiva jag va ute efter förr! Så peace på er alla från Dominic340/F.d Dcpower.
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer

Åh va kul, minns dig från de första åren jag spenderade här inne :)
Haha :D
Ja, jag förstår det som jag härjade runt! Lyssna inte ett skit o.s.v
Hur e det med dig idag då ? :)
igår kollade vjag igenom några gamla trådar från o8-09 och jag tyckte det var så pinsamt attjag inte kunde sluta skratta, seriöst jag skratta så jag grät av ren skam med vad jag ställt till med☺️
Det e väl en sorts reaktion på att man skäms tror jag(att man skrattar alltså)
men som sagt idag mår jag bra å hittat mig själv(Och Mörk Magi VAR inte min grej å kmr aldrig att bli) jag råkade även ut för en liten otäck sak när jag sysslade med det å jag vill inte ens titta åt det :)
Så ni hade rätt! Eloge till er kram dominic340(fd Dcpower)
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Vad skönt för dig att du hittat en mer konstruktiv väg! Destruktivitet är ju just det - destruktivt. Skadande. Även för den som själv står för den destruktiva kraften!
Du är varmt välkommen tillbaka.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Skönt att höra att du har hittat din egen väg :) skäms inte för den du var då, det tillhör dåtiden och bidrog till att du är den du är idag :) jag känner att jag har hittat mig själv idag. Jag är fortfarande intresserad av magi och allt som hör till, men tar det lite med ro :)
Välkommen tillbaka och gott att du har balanserat upp det :-)