ond häxa sökes
andlig kille som är besviken på gud söker en ond häxa
jag kan tillbe de svarta om det behövs, skriv till mig på pm.
Skulle du inte avsluta ditt konto?
Vad vill du från mig, har jag på något sätt varit otrevlig mot dig, du har inget med detta och göra om jag ska stänga eller öppna konto jag gör det helt öppet jag har inget och dölja, snälla du kan du inte lämna mig ifred, jag är inte här inne för att bygga upp fiender, jag behöver hjälp därför jag är här.
Du skrev det i ditt inlägg igår, därav frågan. Och det är väl fritt fram att kommentera på trådar här, jag tycker att jag har varit nog så saklig. Du däremot verkar inte särskilt seriös med dina kontaktannonser.
jag har stängt kontot från igår gå tillbaka och se om den är kvar, och varför undrar du om jag är seriös eller inte om jag får fråga då,
Fråga på du. Jag tycker du leker med elden. Du verkar inte vara rätt utrustad för att möta en snäll häxa ens, för att inte tala om en "ond" sådan, vad du nu kan mena med det.
Jaha du har rätt i det, har aldrig sett något ont i mitt liv, men det kan ju räcka att hon är väl utrustad,
Vill du bli en leksak? Förlora dig själv?
Och var har du levt om du aldrig sett något ont??
kan du inte känna av min energi innan du ställer en sån fråga,
kan du inte erkänna att du är lite intresserad av mig,
#9 Appropå att " känna av". Det är inte alltid en trevlig upplevelse så det är inget man springer runt och gör var gång man ser en människa, eller som här, läser trådar på forum.
Jag tror att var hälsosam häxa försöker besvärja sig från just detta :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag förstår vad du menar, men kuutar har dömt mig innan jag fick förklara mig, då anser jag att hon har läst av mig, jag tycker det är tråkigt att hon har fått en negativ bild av mig,
Jag kan förstå henne varför hon reagerar så, men hon har fått fel bild av mig, hon ser bara objektiv, om hon analyserar lite och tänker efter vad jag gör här så hade de kommit fram en annan bild,
#12 varför sänder du den bilden undrar jag? Känna av och känna av, vad tycker du att du har förmedlat genom dina inlägg?
# 0 Tycker du ska försöka finna din egen inre balans istället för att jaga det onda som du gör,eller ser du spänning och dramatik i det.Mörkret ska man ha väldigt djup kunskap om innan man ger sig i kast med det för du kan bjuda in vad fasen som helst om du är oskyddad och inte vet hur hantera olika väsen.
Så finn ljuset och din inre balans i stället så ska du se hur mycket som kommer att falla på plats i ditt liv,gör dig själv den tjänsten så kommer du att må så mycket bättre🙂
Frid och ljus vare med dig, saradormina8, eller kaos och mörker, allt efter dina önskemål i livet. Härmed lämnar jag dig ifred och hoppas att du finner det du söker. Högtidligen och oåterkalleligt, Kuutar
Ni har rätt jag har tappat bort mig själv, vet inte vilken väg jag ska ta, jag ber om ursäkt om jag har retat någon, jag ska skärpa mig.
alla ni tonåringar vet egentligen inte ett skit om the mörka. ja
/Roberto
Jaha då kan du väl lära oss så vi vet mer,
#17 Vilken inskränkt inställning. Tror man att tonåringar inte kan ha fått se och uppleva mörker och ondska i sin renaste form bara för att de är unga, så har man inte lärt känna många människor. Vi är många som fått se de mörkaste sidor av människor och av samhället, fallit offer för ren ondska.
De flesta slipper tack och lov det, och får fortsätta vara lyckligt naiva och omedvetna, men att säga "alla ni tonåringar vet egentligen inte ett skit om the mörka" är precis lika naivt och okunnigt.
En del av de som stirrat ondskan i ansiktet som unga väljer att helt vända ryggen till det som vuxna, för att de är rädda. Andra söker sig till den istället, för att den är det enda de känner igen och, motsägelsefullt nog, känner sig trygga med.
Vi vet inte om det är dessa personer vi möter när någon, som TS, vill ha hjälp av en "ond häxa", eller om det är en naiv människa som inte förstår innebörden av ondska. Därför är det viktigt att inte på en gång förkasta sådana förfrågningar, utan att först be trådskaparen förklara vad ondska är för henom och vad hen tror att ondska/mörker kan fylla för syfte i det hen vill ha hjälp med. Därefter kan man börja bena i om trådskaparen trollar/är naiv/behöver en reprimand, eller om trådskaparen i själva verket behöver hjälp med att förstå vad hen verkligen ber om egentligen och visa alternativa vägar.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag vill inte ta upp sånt här, men jag kan säga dig att ja har sett ondskan och det svarta, och ja har något kvar från den tiden som ja inte vet hur jag ska bli av med, du förstår säkert vad jag menar, det är anledningen att ja söker
#20 Varför byter du konto hela tiden? Och vad har fått dig tro att just en ond häxa skulle vara den som skulle hjälpa dig bli av med något ont eller att du skulle behöva "tillbe de svarta" för att få bort det, är inte det lite motsägande?
jag tror inte att du kan hjälpa mig, för du förstår inte vad jag menar, mitt problem ligger i tankarna, anledningen till att jag byter konto är min tjej som kan följa mina inlägg in hit, jag har svårt och förstå varför ni är så kritiska och dömande mot mig, har jag gjort något ont eller varit otrevlig mot er, jag vill gärna ha en förklaring, så jag kan ändra mig om jag har gjort något fel,
#20 Du blir inte av med mörkret genom att ta hjälp av någon som är ond. Tvärtom. Onda människor hjälper inte andra utan att få någonting tillbaka, vilket brukar ha större konsekvenser än problemet man hade från början.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#22 Jag har ju inte erbjudit mig att hjälpa heller, jag tror inte jag är av den sort du söker. Du skulle behöva göra mycket arbete själv om du tog hjälp av mig. Men din attityd som den ser ut på detta forum ger en bild som får mig tro att du inte är färdig för den hjälp jag skulle ha att erbjuda.
Det är så att ibland får jag attacker som jag inte kan styra över och jag har satt mig i otäcka situationer många gånger, men de inte där alltid men när väl de kommer så blir jag handlingsförlamad, vad ska jag göra jag har sökt mycket hjälp inom andliga och de säger det ligger på mig, men jag vet inte hur jag ska få bort de
---
#26 Frysa dina laster? Att frysa ngt är ingen hållbar lösning, det ger en mest mera tid.
Det är det jag behöver tid och jobba med mig själv,
😃# 28 Välkommen tillbaka igen då 😃
Snälla avsluta inte kontot igen nu utan stanna kvar och lyssna på många goda råd istället,ge dig den chansen är du snäll 😎
Som du skriver du behöver tiden att jobba med dig själv så ge dig den möjligheten och fly inte utan lyssna till råd som många här inne kan ge sen om dom passar just dig är en annan sak men stanna upp och jaga inte dig själv mer för du blir bara stressad i onödan.Ge dig tid,ge dig läkning och kan vi så delar vi mer än gärna med oss 🌺
tack! äntligen någon som är mänsklig
stirrat ondskan i ansiktet… haha. lilla flicka du vet så lite men en dag kommer du förstå.
/Roberto
#31 Du är rolig du :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
tack
/Roberto
Twinflamewolf är mycket klok och erfaren. Lyssna på vad hon säger!
Men hon kan inte hjälpa dig, det kan bara du själv göra.
Allt kommer att ordna sig till sist.