Mörka gestalter. Hjälp!
Jag har alltid varit intresserad av det övernaturliga och har tränat på att spå med tarot i 6 år. Jag har god erfarenhet av det. Jag har alltid sedan liten sett vissa saker, hört vissa saker. Jag känner av energier, när någon går förbi eller är i närheten. Men nu är det såhär att för ett par dagar sedan så försökte jag sova så jag började att blunda, kände plötsligt energi i rummet.. Jag öppnade ögonen och såg en mörk gestalt ovanför mitt huvud som sedan försvann när jag såg det. Kändes som att den försökte varna mig, kändes beskyddande. Men sådan inatt så kom det igen, men denna gång kändes ondska, att något elakt var i rummet. Någon satt och kollade på mig när jag låg och sov. Jag vaknade och såg någon satt hukandes. Jag vände mig om och kunde känna kall luft på min arm. Jag efter ett tag somnade. Dock så halvsov jag och så plötsligt vaknade jag av ömmande näsa. Vaknade hastigt som sådär när man precis somnat och det kände som att någon slog till mig på näsan. Jag svär att någon gjorde det. Någon som varit med om samma? Jag vet inte vad som händer.. Vem det är. Tacksam för svar och ursäkta det långa inlägget.
Hej Burningsoul
Voi voi….
Jag rekommendera att skicka iväg den
direkt!
Vänligt och bestämt!
Oj, inte så trevligt! Jag hade ett litet otrevlig besök för ca 1 månad sedan, en hukande flicka med långt hår, ni vet så som de hemska demonerna kan se ut på skräckfilmer och liknande… Det var ju inte inbillning, då jag både kände starka känslor från henne och såg henne. Jag skickade iväg henne direkt! Sådant är inte välkommet i mitt hus! :)
Tack joggan och lollolovee.. Lollolovee, det lät inte trevligt :/ jag är bara orolig att jag skickar iväg någon som bara finns där. Som typ är snäll eller något.. Någon som jag känner för det var så det kändes i början med första gestalten! :/
Lämna en lapp på bordet där det står att alla otrevlighet får lov att sluta nu, och att du vill ha lugn och ro :) kan funka!
När det gäller Svarta varelser så har jag i stort sett bara bra erfarenheter. Dom har healat min grovtarm genom att med sina händer gå in i tarmsystemet….Är det Svarta moln du ser är det onda varelser. Dom kan du bara sända i väg till Hel….t. Kanske är det "Black Goo" som är på väg! Sök på Google.