Söker en Häxa!!!!!!!!!!!!!!! HJÄLP MIG.
Jag vill bli en varulv eller en vampyr kan någon häxa göra så jag blir en snälla? :( jag kan sälja min själ till djävulen om jag måste, snälla kan någon häxa hjälpa mig
gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Kan en häxa verkligen göra någon till en vampyr eller varulv? Jag är inte säker. Om man överhuvudtaget kan bli en vampyr eller varulv, borde väl den kraften ligga hos den som vill bli detta. Om detta nu är något som man bara kan bli sådär.
Jag har dessutom svårt att tro att någon här, skulle gå med på att göra någon till varulv eller vampyr om nu häxor kan göra det bara såhär WHOOPWHOOP liksom.
Jag vill också förtydliga att häxor inte (nödvändigtvis) står i förbund med Satan, vilket det verkar som Ni menar i den sista meningen. Snarare så tror nog de flesta häxor på denna sajt (correct me if I'm wrong) inte på kristendomen och dess påhitt. De flesta här (antar jag blint efter magkänsla) är hedningar, eller bara väldigt andliga av sig, eller intresserade av magi helt enkelt.
Lite trollvarning på Ert inlägg.
Jag läste pakt med djävulen som: http://www.luckymojo.com/crossroads.html
fast det är klart, jag kan ju ha fel.
#0 En liten undran bara; varför räcker det inte med att vara människa och utforska vad det innebär att vara mänsklig?
En varulv i folktron är inte samma som i filmerna.
En varulv i folktron är en varg utan svans typ… jag har läst att om man vill bli varulv ska man dricka rengn vatten ur ett varulvs fot spår (det är svårt nog att hitta :p) när det är full måne.
jag tror inte ens på vampyrer för utom fladdermus rasen😛
Följer forumet!
Allt är inte så enkelt