Häxfru sökes!
Du har ingen tv o du bor i ett häxhus i skogen & du är 25+. O din livsuppgift blir att hålla allt ont borta från mig!
Ingen dejtingsida? jag skiter i!
Vad har du själv att erbjuda? 😉
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Hushållsarbete. Men jag e en rätt bra man också, Du har 100% fri vilja, kommer aldrig försöka förändra o klagar nästan aldrig.
hahaha=p jag e 25 men jag bor ju inte i skogen direkt
hur gammal e du om man får undra?
27 28 typ. Men är du en riktig häxa som kan bemästra de där med att hålla ondska på avstånd. E inte rädd för nått här på jorden. Men de där……….
ondska? vad exakt e du rädd för? demoner eller bara värdsliga otrevligheter
Allt av ondo som jag inte kan möta fysiskt….. Övernaturlig ondska alltså om man kan säga så….
ok e det enda anledningen du letar häxor?
Nä tänkte slå två flugor i en smäll. Har skrivit ett email till dig.
Jaha, det var ju ett sätt att ragga på…
Ja buhu
Och vad händer om/när det uppdagas att ondskan även finns i dej själv? Vad blir häxans uppgift då? För att inte tala om det ev. onda som finns i häxan själv…
Fattar inte att man vill överlåta på nån annan att mota det onda i ens liv, när det bästa sättet är att lära sej att hantera det själv. Men så är jag väl kontrollfreak. :-)
Kul ide med denna tråd.. 😃
Men tänk om det onda inte finns i mig, Utan nått skit runt omkring mig som har trängt sig på? Och jag är inte på jakt efter någon ond häxa. måste vara en god, annars vill jag inte
Orkar inte sitta vid datorn och uppdatera den här sidan. Om någon vänlig godsinnad häxa känner sig manad så skicka sms (telefon nr bortmodererat//stass) Jag är helt ofarlig och ni kan skicka anonymt från internet eller whatever hur nu ni häxor gör.
Den som är intresserad av en blind-dejt har ju ditt nr nu sukof1 😃
Ha ha ha😂kul tråd, vad månne det bli av denna date?
Förvandlad till en liten groda? eller……ngt annat beroende på om det klickar eller ej. låter som om du är ute på hal is😂Men det kan ju bli hur bra som helst….❤️💋❤️
#14 Återkom gärna för att återberätta
….även som groda då ev. "kvack"
#11 Håller ju med kan verkligen gå hur som helst😃
Ha ha ha vilken kul tråd,den måste jag ju följa och hoppas du hittar din häxprinsessa # 0 😎