Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 1821 ggr
[MomsLittleHippie]
0

Äntligen en Pendel =)

Förra gången jag var i Tarot butiken.
(där man kan fastna i timtal & helt fantastiskt trevlig personal)
då kunde jag inte släppa tanken på pendlarna. Jag hade inte tänkt på det så mkt innan. De var något som drog i mej. Men då hade jag inte råd, fattig som jag var.
Nu en månad senare, kom jag dit utan någon större tanke på att köpa något. Men drogs dit direkt igen. Självklart så tog jag den som såg finast ut, det första. Men det kändes inget speciellt, andra kändes inte heller något speciellt. Jag provade runt lite. Tills jag kom till en liten rosenkvart pendel. Den reagerade med en gång! Jag frågde sen om den pendeln hade "ropat" på mej förra gången jag var där & det hade den!

Har ni något Pendel tips?
Hur hittade ni eran pendel?
Har ni testat över tagentbordet med bokstäver? Hur funka det? Jag har försökt det. Men tycker att det är svårt att tyda! Hur hur gör ni för att det ska bli tydligare?

[stass]
2

min första pendel var också av rosenkvats, egentligen var det ett hänge, men den gick bra som pendel med. Prova använda en pendelkarta, pendeltydare, gör en i word/paint och skriv ut. Googlar du det kan du hitta exempel på nätet hur en sådan kan se ut. Sen är det bara att prova sig fram.

[MomsLittleHippie]
0

Tack så jätte mkt!!! =) Ska kolla upp hur en pendelkarta ser ut!

[MomsLittleHippie]
0

Toppen bra pendelkartor att skriva ut!!! 🙂 TACK!

Anjola
0

HEJ! 🙂
Spännande att känna en sån dragningkraft!
Jag var på väg att somna häromnatten när jag plötsligt kände ett växande behov att kolla igenom min handväska. Det var helt lönlöst att somna om innan jag gjort det, o resultatet var att jag blev väldigt förundrad: Där låg min talisman som jag letat efter i flera veckor! Ja, jag hade även letat igenom sagda handväska ett flertal ggr utan framgång…
Jag är i princip övertygad om att den kallat på mig nu när jag inte mår så bra. Att den vill visa att den jobbar, att jag är på rätt väg o att målet inte är långt borta. (Den är helt förbunden med situationen jag kämpar med, o jag gjorde en förändring i mitt tankesätt dagen innan den kallade på mig…) Energier kan verkligen göra sig "hörda" om det behövs. 🙂

En fråga om pendel: Jag har ingen "riktig" pendel, men undrar om en halskedja med diamanthänge är ett lämpligt alternativ..? 🤔

Namaste!

Emmyjane
0

Tack för tipset om pendelkarta. Jag har knappt använt min pendel sen jag köpte den.