Intrång i drömmen?
Vaknade i förrgår/igår/fullmåne natt av att det kändes som att någon tog sej in i min dröm via kronschacrat. Jag vaknade och hade en "spell sång i huvudet jätte tydligt. Hela den natten var skum!
Är det ens möjligt?
Jag är ingen expert på området men jag tror att det är möjligt. Men jag blir nyfiken på hur du vet att den tog sig in via kronchakrat ?
Gör hellre fel än inget alls.
Skrev kanske lite tokigt oxå.. ska erkänna att jag kan inte så mkt om chakran.
Men menar att jag kände mej som en öppen bok för energier. Som att energier flödade rätt in i mej genom huvudet, ner i kroppen. Dessutom att en "spell låt" gick i huvudet som att jag hörde den, Inte "tänkte" den. Jag skulle träffat en vän som är kaosmagiker & har hjälpt mej endel med mina frågor om universum, den kvällen, men avböjde för att jag behövde jorda mej.. vet ingen annan som i sådana fall skulle kunna göra sådant. Förutom en annan hjärte vän. Men.. nej. hmm.. tanken gick det första dit, eller om jag inbillar mej. Men jag vaknade klarvaken och hade en enorm känsla av att någon "tog del av/rota" bland mina energier. Nu litar jag på denna(dessa) personen(er), så det var inget negativt i sej.. 🙂 Skum men behaglig känsla!
Tror även att den personen precis hjälpte mej med min jordning via telepati..? Hur vet man? Jag får bara en konstig känsla och en förnimmelse. Inbillar jag mej?
Hej kanske det är bättre att du resa ut energin…
t,ex med sieving…
http://www.lenwalker.co.uk/self_help1.html
Häls/Joggan