Bli attraherad/ förälskad
Detta är kanske en jättedum fråga, hoppas någon ändå kan svara:). Jag har träffat världens bästa tjej, tycker jättemycket om henne, allt är helt perfekt och hon verkar inställd på att vi ska dela framtiden ihop. Jag VILL så otroligt gärna känna detsamma, men saknar att känna gnistan, en stark attraktion (från mig alltså). Har bara känt den vid ett handfull tillfällen med henne (vi har varit ihop ett par månader bara), annars känns det bara mysigt- som det kanske ska göra när man varit ihop i 5 år. Om detta vore första gången, vore det en sak, men i hela mitt liv har det varit så att dem jag passar bra personlighetsmässigt ihop med känner jag svag attraktion till och tvärtom. Blir sjukt ledsen vid tanken på att behöva göra slut pga av detta. (Kanske ska tillägga att jag inte har relationsfobi eller något sånt, utan det är just den fysiska kemin som är problemet). Detta är mitt sista hopp, finns det något magiskt man kan göra?? Tusen tack på förhand!
Honey jar spell's, skulle kunna funka :) http://haxor.ifokus.se/articles/51030455d4ebea5d511b33cc-honey-jar-spells-och-andra-sotningsformler?discussions-1 Annars: Välj en liten blomma eller ört i en kruka. Mina rekommendationer bland alla växter skulle vara rosor. Tänd ett ljus i röd färg, bredvid din växt. Lägg en symbol för kärleken i krukjordem, tex ett silverhjärta. Låt ljuset brinna ner helt. Varje vecka ska du tända ett nytt ljus bredvid växten, på varje i ditt fall, tisdag, och varje gång ska du tillkännage ditt behov och låta ljuset brinna ner helt.
Tack så jättemycket, vad snällt!
Ingen orsak! :)