Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1087 ggr
Creepiie
0

Hjälp.

Söker en bok som har någon form av läderbildning samt blå kristaller/ stenar på framsidan. Står även något om Luna på framsidan.

Har drömt om denna bok i olika sammanhang i 12 år i vaket tillstånd så vet jag inte vad som sägs i drömmen men tror det är på latin, i drömmen förstår jag vad som sägs.

Vet någon något om denna bok?

Alla levande ting har lika värde!

Kraamiz

Bara Anna
1

Låter inte som en bok som jag tror skulle masspubliceras tyvärr. Men min tanke är: Skulle det kunna vara en egen Skuggbok/BoS som du kan skapa själv?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Creepiie
0

Det är ingen bok man skriver i själv minns jag XD Det är mellan gamla och mycket gammal bok, mer minns jag inte tyvärr.

Alla levande ting har lika värde!

Kraamiz

fridelfina
1

Rita en bild för oss så kanske någon känner igen den?

Ylgr
4

Du skriver att du i vaket tillstånd inte vet vad som sagts, men att i drömmen förstår du vad som sägs. Eftersom du inte minns vad du fått till dig i din dröm, så skulle mitt förslag vara att du arbetar på att minnas dina drömmar klarare. Det finns olika tekniker, allt ifrån att föra drömdagbok och börja göra minnesträningar till att sova med en drömfrämjande sten under kudden. Finn ut vad som passar dig bäst. Alla är olika, och drömmar är något mycket personligt och ofta mycket mer än bara en hjärnans papperskorg. Du har haft din dröm återkommande i tolv års tid. Du skriver att den uppkommit i "olika sammanhang" - vilka sammanhang? Har de någon anknytning till varandra? Kanske bör du söka vidare i eller från det som skapar drömmarna. Om du kan minnas uttalet på vissa av orden som sagts i drömmen (eftersom du tror att språket är latin, så förmodar jag att du vet hur orden låter) så kan du skriva ned dem som du tror att de stavas och försöka ta reda på vad de betyder. God jakt, må du finna vad du söker.