Oj vilken dröm!
I Natt träffade jag människor och en björn som hette Jossan samt lysande bläckfiskar 🤔
Det började med att vi var ett gäng människor vid en ruin, helt plötsligt välde det fram soldater i gammaldags uniformer, men många försvann i mörkret och några blev "skjutna" från någon i skogen.
Sedan står jag och tittar på en stuga i skogen, någon smyger runt och kikar i fönstret men blir tagen av en bläckfisk som kommer upp ur gräsmattan som blivit till en tjärn.
Då kommer det fram en person bakom mig och lägger armen om mig och säger att det inte är någon fara, jag behöver inte vara rädd.
Så kommer det fram en Björn, tittar på mig vänligt och inbjudande, då börjar jag stryka björnen över huvudet och över öronen, då säger hon "jag heter Jossan" (eller något liknande) och stryker sig mot mig.
"Kom" säger någon bakom mig, upptäcker att det kommit fram fler människor runt mig, "Du är med oss nu, du ska få träffa Hugo" så börjar vi gå över tjärnen som nu är fylld med lysande bläckfiskar.
Jag tänker "vem är Hugo" då säger någon att det är en hund som dött flera gånger, hör någon fnissa.
Sedan vaknade jag 😴
Vad tror ni att detta kan betyda.
Kände mig aldrig rädd, mer observerande och förundrad.
Vad står Björnen för?………Hon presenterade sig för mig, kan hon vara min guide eller totemdjur?
Bläckfiskar, vad står de för?
Människorna kändes att de beskyddade mig på något sätt och visste vem jag var.