Andra gången jag drömmer samma sak.
drömmer att jag blir jagad mot en by och rider på ett kattliknande djur. när jag kommer ända fram ser jag kassar med trosor och kalsonger den vägen/byn låg till vänster och hette någonting med Rape. jag blir till fångatagen av några häxori byn som ligger till höger om mig det är mörkt hela tiden och de finns andra ungdommar som bor där, många mörkhyade och handikappade. jag blir upplärd av en gammal häxa som vill mig något ont senare, hon lärde mig bland annat att lägga sig på golvet och flyta in till det andra rummet under/bredvid. men jag han inte drömma klart allt inatt. men andra drömmen jag drömde för jätte länge sen kom kattdjuret tillbaka dubbelt så stor och var svart med röda ögon som sedan tog mig där ifrån. på vägen ut ur "magiska skogen" såg jag att allt var blått och trädens blad var små runda ugglor och nu undrar jag vad detta egentligen betyder.
Någon som kan hjälpa mig?
Hm… Väldigt svår dröm. Men det känns som om du ska ta det lugnt, det är någon som vill lära dig något eller bli lärd av dig… Har du vart stressad det senaste?
ja det är lixom mycket hela tiden i mina drömmar, nej inte så stressad :S